"Hobbies & fun"

Love affair cu Hugo

Il stiu de mult. Nu mai stiu exact pe unde si cand ne-am intalnit prima data. Si da, l-am iubit de la inceput. Sau poate ca la inceput doar mi-a placut asa, un pic, si cu vremea am ajuns sa-mi fie drag.
Nu ne-am intalnit cu lunile si cu anii, dar de fiecare data l-am intalnit cu aceeasi senzatie de familiaritate si statornicie, dar si cu emotia noua a unei suprize placute. A ramas de fiecare data genul ala cuminte, pe care-l puteai duce acasa sa-l cunoasca tata, dar aventuros cat sa stea toata noaptea cu baietii in club.
La un moment dat reusisem sa ma pacalesc ca o sa il pot tine pentru mine – ca si cum faptul ca imi placea – si imi placea tare mult – ar fi fost destul. N-a mers, si din cauza asta, o vreme, n-am mai vrut sa stiu de el si nici nu ne-am mai intalnit pe nicaieri.

Si l-am intalnit aseara in Mall. Putin schimbat, dar la fel de fermecator ca intotdeauna, ba chiar poate mai fermecator ca oricand. A fost dragoste la prima vedere, din nou, si cred ca, impotriva tuturor principiilor mele, as fi plecat cu el acasa. Nu-i nimic, stiu ca daca e scris o sa ne mai intalnim.

Pe curand, Hugo ! 🙂

Discuție

18 gânduri despre &8222;Love affair cu Hugo&8221;

  1. pe mine m-ai pacalit. ma gandeam la victor hugo 🙂

    Scris de Lucian | 23 Aprilie 2009, 3:46 pm
  2. pffffff 😛

    Scris de Rita | 23 Aprilie 2009, 4:14 pm
  3. Se pare ca intr-o vreme ne-am suprapus aventurile, hihi;)) Dar sper ca acum nu il impartim si pe Armani:)))) Nu as mai suporta, clar!:D

    Scris de Elena | 23 Aprilie 2009, 6:02 pm
  4. Elena, nici eu nu suport impartelile 😀
    Armani, nu – inca nu ne-am intalnit 🙂 Dar ma gasise acum vreo luna o pasiune pentru un Mugler si ceva de la CK care nu mai stiu ce erau.

    … Am specificat ca toate sunt barbatesti ? 🙂

    Scris de Rita | 24 Aprilie 2009, 3:30 pm
  5. Nu cred:)) dar la cat de nauca sunt…:P

    Scris de Elena | 24 Aprilie 2009, 6:44 pm
  6. rita, e ceva comun pentru voi, femeile, sa va insusiti tot ceea ce ne apartine noua de drept, deci nu ma mir ca iti plac parfumurile barbatesti :)). eu am folosit ani d ezile un givenchy – blue label, dar in ultima vreme am trecut la baldessarini – del mar. mi-a placut sloganul lor: separates the men from the boys :)))

    Scris de Lucian | 24 Aprilie 2009, 8:11 pm
  7. Elena – nu prea inteleg ce-ai vrut sa zici 😀 cred ca si eu is cam nauca 😉

    Lucian, nu sunt deloc de acord cu insusitul chestiilor, zau. Cat despre parfumuri chestiunea e mai complicata, in ce ma priveste. Nu ma pricep deloc, si ultimul lucru pe care l-as face ar fi sa ma duc la „vanatoare” de parfumuri – dupa 2, maxim 3 mirosite ma ustura nasul ingrozitor si nu mai pot sa deosebesc chestiile.
    Eu folosesc chestii de fete, bineinteles 😀 dar marturisesc ca in cazul parfumurilor astora barbatesti m-am gandit un moment cat de grav ar fi daca mi-as cumpara eu unul 😛
    Pana la urma m-am hotarat ca mai bine fericesc pe cineva cu un cadou 😉

    Scris de Rita | 25 Aprilie 2009, 11:22 am
  8. a, eu eram sigura ca despre hugo asta e vorba, nu despre ala intelectualu’ despre care vorbeste lucian!

    si cand ai zis aventuros noaptea, nu ma gandeam ca pentru tine asta inseamna sa plece cu baietii in club :)))

    Scris de miki | 25 Aprilie 2009, 7:55 pm
  9. Pai Rita, eu eram aia nauca, tu nu ai scris pt ca se intelegea clar ca despre „el” era vorba:))) Dar eu….sau neuronul care nu mai raspunde?!:P

    Scris de Elena | 26 Aprilie 2009, 8:46 am
  10. Miki – cred ca Lucian s-a prefacut cu Hugo – Victor Hugo :P; cat despre aventuros – era o licenta poetica :))) altceva nu s-ar fi potrivit pentru chestia cu parfumul 😉

    Elena – cred ca ai dreptate 😉 dar Element nu are varianta de fete – sau nu cred ca are deocamdata… Eu mi-am luat o versiune de fete de la Boss, dar nu prea mi-a mers si l-am donat. Cred ca a fost un „accident de la vanatoarea de parfumuri” – adica n-am reusit sa imi dau seama cum miroase de fapt.

    Scris de Rita | 26 Aprilie 2009, 12:29 pm
  11. Eu cu acest < HREF="http://www.hugo.com/woman" REL="nofollow">Hugo<> am pacatuit:) Acum as spune ca din greseala, pentru ca nici sa ma bati nu imi trebuie, dar la vremea aia… ca e vorba despre ceva vreme:P

    Scris de Elena | 26 Aprilie 2009, 6:50 pm
  12. 😀 Elena, si eu tot cu ala, dar cum ziceam, nu prea mi-a mers.

    …ma, ce tot e cu coincidentele astea intre noi ?! 😀

    Scris de Rita | 26 Aprilie 2009, 6:52 pm
  13. :)) Parol doamna, bine ca numai atat a fost:P

    Scris de Elena | 26 Aprilie 2009, 7:02 pm
  14. Au mai fost si altele 😀 da’ nu mai stiu acuma…

    Scris de Rita | 26 Aprilie 2009, 7:26 pm
  15. Eu sunt de vreo câteva luni într-un flirt cu Guerlain. O fi o insolență din partea mea?! Dacă e, atunci este Insolence by Guerlain (apa de toaletă, că parfumul e deja prea mult).

    De iubit m-am iubit numai cu Dior; dragoste lungă, mistuitoare.
    Dar despre aventurile mele cu Yves Saint Laurent, Kenzo, Givenchy, Trussardi, ba și cu Laura Biaggioti, nu o să vă spun nimic! Don’t kiss and tell!:P

    Scris de innuenda | 26 Aprilie 2009, 7:30 pm
  16. Oi-oi-oi, Innu, ce lista lunga de amoruri ai 😀
    Si am asa o presimtire ca iti plac parfumurile dulci si grele 🙂

    Scris de Rita | 26 Aprilie 2009, 7:33 pm
  17. recunosc, sunt un prefacut 🙂

    Scris de Lucian | 28 Aprilie 2009, 2:43 pm
  18. Bine, te iertam 🙂

    Scris de Rita | 28 Aprilie 2009, 2:47 pm

Lasă un răspuns

