"Hobbies & fun"

Hummm…

Maine ma duc sa ma fac frumoasa. S-ar putea sa ies asa ? ;;) Va multumesc !

*Poza luata de aici.
Discuție

11 gânduri despre &8222;Hummm…&8221;

  1. eu cred ca se poate :)…daca iesi asa vin sa-mi dai autograf 🙂

    Scris de Carmen | 6 Mai 2009, 5:45 am
  2. ochi mov, te rooog

    Scris de Maria Coman | 6 Mai 2009, 6:00 am
  3. noroc ca ai aruncat si linkul in pagina. pt o clipa m-am ingrijorat ca vrei sa te faci paula selling.

    Scris de comanu | 6 Mai 2009, 7:55 am
  4. Carmen 😀 n-am iesit chiar asa, ai scapat.

    Maria – mov is last year 😀 sau nu inca ?

    Comanu – hai ma, chiar asa ? ce-i drept ca e o asemanare… hmm !

    Scris de Rita | 6 Mai 2009, 10:03 am
  5. vezi?

    Scris de comanu | 6 Mai 2009, 11:23 am
  6. bai, regret sa aud ca n-ai iesit chiar asa, pentru ca pun pariu ca se poate. adica si sophie a zis vreau sa ies asa si a iesit asa, deci eu zic ca e timpul sa iti schimbi salonul!

    Scris de miki | 7 Mai 2009, 2:19 pm
  7. Miki, hai ma, ca pe Sophie au mai facut-o si din photoshop, zau 🙂 si-apoi ma compar eu cu ea…
    Pe de alta parte, asta cu schimbatul salonul e foarte buna, de cand tot vreau sa o aplic, dar nu gasesc alternativa mai buna.

    Scris de Rita | 7 Mai 2009, 7:14 pm
  8. Si eu trebuie sa ajung musai la par-stilist, dar daca ar merge altcineva in locul meu:(( Rita, te invit la salonul unde merg eu, sigur ti-ar place!;)

    Scris de Elena | 8 Mai 2009, 8:08 pm
  9. Elena, eu ma pregatesc sa schimb salonul fiindca e prea departe de casa 😀 cred ca al tau nu se califica :))))

    Scris de Rita | 9 Mai 2009, 6:45 pm
  10. unde-i poza ta sa vedem si noi daca ai iesit asa? 🙂

    Scris de Lucian | 11 Mai 2009, 1:03 pm
  11. Ha ! trebuie sa ma crezi pe cuvant cand iti zic ca n-am iesit asa 😀 Daca era invers, mai intelegeam suspiciuni, dar asa ?!

    Scris de Rita | 11 Mai 2009, 10:44 pm

Lasă un răspuns

