"Istorii si personaje"

Freaky Friday

  • M-am ars de dimineata cu fierul de calcat
  • S-a blocat cardul din nou, a 2-a oara intr-o luna, pe motiv de PIN gresit
  • Am mancat de la McDo si cu totul am dat aproape 400 de mii (vechi) pe mancat la serviciu (nu toti de la McDo, totusi)
  • S-au terminat pliculetele de cafea in toiul zilei
  • Ma prinde 10 seara la serviciu
  • Tre’ sa ajung si la gara sa imi iau bilete

Si ziua inca nu s-a terminat…

Discuție

5 gânduri despre &8222;Freaky Friday&8221;

  1. sa ne spui si de ziua cand vei avea numai „noroace”. sunt sigur ca va veni. in urmatorii 10 ani :)))

    Scris de Lucian | 15 Mai 2009, 8:45 pm
  2. Ei lasa, cu asa niste optimisti notorii ca tine, se echilibreaza, daca nu si mai si, balanta zilelor bune din toata lumea 😛 si nu numai pe urmatorii 10 ani.

    Scris de Rita | 15 Mai 2009, 9:50 pm
  3. s+a fi terminat yiua, dar sunt in continhuare chestii care nu iti merg. de ex gadgetul cu blogurile si postarile lor, in care yice ca nu am mai postat de ieri cand eu am postat acum cateva ore. deci ma repetŞ blaaat! blaaaaaat! :))

    Scris de miki | 19 Mai 2009, 7:53 pm
  4. Hihi, Miki, suma lucrurilor care nu merg este intotdeauna costanta 😀
    Gadgetul ala are un delay – da’ nu ma las eu doar in grija lui 😉 – am si google reader si vizitez blogurile preferate de cateva ori pe zi. Al tau fiind unul, fireste 😀

    Scris de Rita | 19 Mai 2009, 10:06 pm
  5. ei, acestea fiind spuse, m-am mai linistit 🙂

    Scris de miki | 20 Mai 2009, 9:22 am

Lasă un răspuns

