"Istorii si personaje"

Mitza-i la Focsani !

Ma rog, Rita-i la Focsani, Mitza e ea in alta parte, da’ mi-am adus aminte si va impartasesc si voua:

M.: Frate… o fi târziu?… că pe-al meu l-am dat să-l dreagă…
N.: Unu fără un sfert.
M.: Umbli regulat?
N.: După gară.
M.: …Miţa acu trebuie să fie… Cât ai zis că e?
G.: Unu fără un sfert.
M.: …între Ghergani şi Conţeşti… Am lăsat-o să plece cu şeful… (Bate tare-n masă.) Bine, frate, eu nu beau nimic, ca’va s’zică?… Dă-mi o halbă…

Restul aici. Hai ca e simpatic amicul. Dai si dumneata o bere, sa traiesti, nene Iancule ? 😀

Discuție

5 gânduri despre &8222;Mitza-i la Focsani !&8221;

  1. La Focsani zici, Mitzo? 😉 Parca vinul e bun pe acolo. Pentru cine are timp si stare …

    Scris de cristina | 18 Mai 2009, 6:44 pm
  2. ce faci la focsani?

    Scris de Lucian | 18 Mai 2009, 8:37 pm
  3. Cristina 😀 eram in tranzit, n-am apucat sa degust. Si nici stare nu prea aveam…

    Lucian – cred ca am ajuns sa umblu mai mult decat tine anu’ trecut pe vremea asta :))
    Nu faceam nimic special la Focsani, eram in gara, in IC-ul de Iasi-Bucuresti.

    Scris de Rita | 19 Mai 2009, 10:13 am
  4. aha, deci am predat stafeta 🙂

    Scris de Lucian | 22 Mai 2009, 6:34 pm
  5. Lucian, nu vrei tu sa-ti iai stafeta inapoi ? 😛 spre binele tuturor…

    Scris de Rita | 24 Mai 2009, 9:35 am

Lasă un răspuns

