"Istorii si personaje"

Imaginatieeee… incurcatura !

Ieri seara, in taxi in drum spre casa, cu unul dintre soferii nice, foarte prietenos, m-a cules de mai multe ori de prin tot orasul, tata de famelie, 2 copii, fetita de 6 ani abia impliniti, parca Diana o cheama, iar baietelul de 2 jumate, care vrea sa-i aduca tata bobo, chiar daca i-a adus si mama [smecherul, de mic a inceput :D]. Cum ar veni, ne cunoastem.
Ii suna omului telefonul – e aia mica, la dat raportul despre progresele de la gradi. Tati, grijuliu, o sfatuieste ca in seara asta sa doarma devreme, ca maine e zi de poze si trebuie sa arati bine. [oh, am io niste amintiri cu zilele de poze de la gradi…]. Da’ in afara de asta, ia zi, tati, te-ai gandit la cuvintele alea ? Ia zi-mi 5 cuvinte cu i. Asa. Da. Foarte bine, mai zi. Hai tati, mai zi, nu mai stii ? Bine tati, te las sa te gandesti si ma suni mai incolo sa-mi zici. Da’ nu intrebi pe nimeni, te gandesti tu, da ? [Ei, ziceti ca nu-i simpatic 🙂 pedagogie ca la carte !]
Evident, ca altfel nu s-ar fi povestit – d’oh ! – am tras cu urechea la ce vorbea omul cu copila. Si inevitabil, fara sa-mi dau seama, am inceput sa ma gandesc si eu la cuvinte cu i. Acuma, daca zic ca n-am reusit sa ajung la 5 o sa radeti de mine. Dar fix asa e, n-am reusit sa ajung la 5. M-am impotmolit in interzis si intuitie si imaginatie, dupa care mi-a venit sa zic cu î, cum ar veni intreg, sau… incurcatura !
Cat de terminata tre sa fi fost sa nu fiu in stare sa gasesc 5 amarate de cuvinte, mai ales cu asa o litera populara !
Telefonul suna iara. „Te-ai gandit, tati ? Iarba, bine. Iarna, bravo. Asa, asa, foarte bine, tati. Da’ te-ai gandit singura, da, tati ? Bravo. Da’ cu h stii ? Ia sa te gandesti si sa-mi zici cand ajung acasa.
Cum ar veni, m-a facut un copil de 6 ani ! Jalnic…

Discuție

7 gânduri despre &8222;Imaginatieeee… incurcatura !&8221;

  1. Intrinsec, inspiratie, iaurt, ieftin, inaugurare … dintr-un foc si pe negandite. Hai, Rita, ca eu as corespunde varstei …

    Scris de cristina | 21 Mai 2009, 12:44 am
  2. mergi la soare fata.
    you need a peach on the beach

    Scris de comanu | 21 Mai 2009, 8:14 am
  3. Cristina, pai asa, acuma stiu si eu 😀 dar atunci nu mi-a venit, neam ! plus, dintr-un motiv obscur, ca ma limitam la substantive si inca legate de munca 😛

    Comanu – oh, how I wish… :-<

    Scris de Rita | 21 Mai 2009, 10:28 am
  4. era tarziu, nu-i asa? si tu obosita. inteleg, inteleg… 🙂

    Scris de Lucian | 22 Mai 2009, 6:23 pm
  5. :)))))) eu am antrenament. in scoala jucam jocul ala cu ce incape intr-un geamantan. cuvinte cu o litera initiala prestabilita care sa incapa in geamantan. substantive deci. si ajunsesem la performanta. am mai jucat si zilele trecute, de dragul zilelor de alta dat, cu alti bosorogi ca noi, melancolici dupa zilele alea.
    i still got it!!

    deci o provoc pe domnisoara la duel! 😀

    Scris de miki | 23 Mai 2009, 6:28 pm
  6. Lucian, multumesc de intelegere 😀

    Miki – eu n-am jucat jocul asta, hmmm… Poate de-aia am lacunele astea 😀 Si-apoi tu pregateste-te, cred ca o sa faci concursuri cu don’soara Mara 😉

    Scris de Rita | 24 Mai 2009, 9:41 am
  7. da, pai fac de cum o vad! sa nu o prind la 5 ani ca nu stie 50 de cuvinte cu i! sa ii faca muci pe suckerii de la gradinita, care stiu doar 5 cuvinte ;))

    Scris de miki | 24 Mai 2009, 6:42 pm

Lasă un răspuns

