"Istorii si personaje"

Tristetea si inutilitatea de pe lume

E vara…

Discuție

9 gânduri despre &8222;Tristetea si inutilitatea de pe lume&8221;

  1. :)))) nu te stiam chiar atat de poeta

    Scris de Lucian | 22 Mai 2009, 6:14 pm
  2. eu da… :)))

    Scris de rdg | 23 Mai 2009, 3:16 pm
  3. me too!

    Scris de emma | 23 Mai 2009, 3:49 pm
  4. Lucian, mai am si eu scapari, ce sa fac 😛

    @ fetele – bine ca le stiti voi pe toate :))
    Da’ nu ca e simpatic omuletele ? cum a esuat el pe calorifer, sarmanul…

    Scris de Rita | 24 Mai 2009, 9:44 am
  5. Da’ si cand vor reveni vremurile bune… sa vezi ce petrecere da el acolo, pe calorifer;)

    Scris de Elena | 25 Mai 2009, 5:53 pm
  6. Elena, o sa se topeasca de fericire, zau asa ! :))))

    Scris de Rita | 25 Mai 2009, 6:50 pm
  7. Nu te cred, nu-te-cred!:D

    Scris de Elena | 25 Mai 2009, 7:10 pm
  8. 🙂 🙂 🙂
    Ca mai toate, si inutilitatea e relativa, depinde de context. In contextul asta e clar … pentru cateva luni.

    Scris de cristina | 26 Mai 2009, 6:32 pm
  9. Elena, iti zic sigur, l-am intrebat si mi-a confirmat 😀

    Cristina, pai da, tocmai in context era simpatic 🙂 in rest, kind of sad…

    Scris de Rita | 26 Mai 2009, 8:25 pm

Lasă un răspuns

