"Micul si marele ecran"

Pfffff si double snifffff !

Ce face omul cand sta la Sheraton in Istanbul ? Butoneaza la telecomanda, intr-o incercare disperata de a se intelelege cu televizorul. Si ce gaseste ? Tonight Show -yupiiiii !!! Cu Conan O’Brian* – booooooooooooooo !
Eram pregatita sa ii dau o sansa, de dragul lui Jay. Dar nu, pe cuvant ca nu merita.
In primul rand ca nu arata ca un „show host”. Arata ca un stirist pus sa prezinte un program de comedie – da-da, fix asa, program de comedie, exact senzatia asta de intepenit si demodat, o, da. Saracu’ nici infatisarea nu-l ajuta foarte tare – nu arata deloc ca un om glumet si/ sau pus pe şotii, nu e deloc genul bonom si jovial care e Jay.
Monologul nu prea i s-a legat – cateva poante cu audienta, repetate cam prea mult si cam fara sare si piper.
Deocamdata – adica pentru emisiunea asta 😀 – nu mi separe deloc ca s-ar „conecta” cu invitatii, pur si simplu nu se leaga. Dialogul a fost cam repezit si condus de invitati. Noroc ca l-a avut ca prim invitat pe Ryan Seacrest, care e un simpatic si un dragut – da, „ne” place 😀 – ca altfel cred ca nici ma mai uitam.
Decorul e cam in toate partile – au vrut probabil sa modifice ceva, dar mie mi se pare ca l-au imprumutat de la alta emisiune si nu prea sta la un loc. Fotoliul pentru primul invitat e cam ingust, asa ca abia incapea Ryan, nu mai zic de invitatul nr. 2, un actor mai grasut si agitat foc, caruia nu i-am retinut numele [parca ziceau ca a fost vocea lui Ratatouille].
Parca am vazut, absolut in trecere, ca e si o trupa acolo; plus un nene care i-a dat la un moment dat replica lui Conan asta. Dar e asa de departe de Kevin & band, ca aproape nu merita mentionati.

Rezumat: nu mi-o placut deloc ! Vreau sa vie Jay !

*Inteleg ca prima editie in noua formula a fost pe 1 iunie.

Discuție

6 gânduri despre &8222;Pfffff si double snifffff !&8221;

  1. draga nu-mi vine sa cred ca esti in istambul si faci review la Tonight Show (care este excelent, de altfel.. review-ul, nu show-ul). mondializarea!!!! spune-mi si mie de turci… bazare… femei frumoase…

    Scris de rdg | 9 Iunie 2009, 3:04 am
  2. Ralucita, pai dar de, ce sa facem 🙂 Peste tot, intodeauna[chiar, e buna de deviza pentru blazon chestia asta…]
    Am fost dezamagita rau de prestatia de la Tonight Show. Intentionez sa il caut pe Jay pe Youtube, tre’ sa fie ceva pe-acolo.
    Despre Stambul – revin cu povesti – si cu poze, bineinteles ! 😉

    Scris de Rita | 9 Iunie 2009, 11:10 pm
  3. booooooooooooo!!!!
    a plecat deja jay? si astia d ela a3 nu ne-au dta ultimele emisiuni??? boooooooooo!!!!
    jay ar trebui sa aiba emisiune de la ora 10 la ei, unde il putem vedea oare? unde??? 🙂

    Scris de Lucian | 12 Iunie 2009, 2:03 pm
  4. A plecat deja, da. In w/e de dinainte de 1 iunie a fost ultima emisiune. A3 nu mai da de mult :((
    Si cred ca emisiunea lui de la 10 a inceput deja pe NBC, dar zau daca stiu cum am putea sa o vedem. Uite detalii, au pastrat aproape tot, ceea ce mi se pare de mare exceptie: http://en.wikipedia.org/wiki/Jay_Leno_Show
    Ar fi de si mai mare exceptie daca am putea-o vedea la noi, direct 😀

    Scris de Rita | 12 Iunie 2009, 2:07 pm
  5. la noi in direct ar fi pe la 5 dimineata cred, asa ca prefer sa o vad in reluare. stiu ca tu nu 🙂

    Scris de Lucian | 12 Iunie 2009, 2:11 pm
  6. Nu IN direct – ci direct 😛 adica direct pe canal romanesc, nu sa o fugaresc pe cine stie ce alte canale, despre care habar n-am.

    Si pe care acuma oricum nu le am, din lipsa de cablu :))))

    Scris de Rita | 12 Iunie 2009, 2:13 pm

Lasă un răspuns

