"Vacanta mare"

Spoils of war

Captura de la Stambul. Nu e cine stie ce, dar e cam tot ce trebuia 🙂 Si sunt incantata de toate, asa hiper-colorate cum sunt. Cea mai neasteptata si neplanificata achizitie este Green Tea (de fapt, in dublu exemplar), perfect pentru bagajele perpetue pe care „creez” in ultima vreme, dar perfect oricum, in general.
Lipseste totusi un obiect – uitasem de el la momentul pozei…

Discuție

7 gânduri despre &8222;Spoils of war&8221;

  1. green tea, of, a fost preferatul meu ani buni

    Scris de Maria Coman | 10 Iunie 2009, 6:41 am
  2. hmmm, ma tot uit la achizitii, as „pofti” la una alta;)
    deci ce lipseste din poza???

    Scris de Elena | 10 Iunie 2009, 10:22 am
  3. Maria 🙂 la mine asa, ca un fel de prima dragoste… Mai am inca un ceva cu ceai verde de la Yves Rocher – nu e rau deloc 😉

    Elena – cam ce-ai pofti ? 😀
    Lipseste un breloc cu sticle turcoaz – i-am luat sora-mii 😉

    Scris de Rita | 10 Iunie 2009, 5:06 pm
  4. Hihi, sa ma gandeeesc… as pofti la cel din stanga cu fistic:)
    Aaa, si sa stii ca ceva-ul ala cu ceai verde la Yves Rocher l-am primit pe 21 mai de la prietena mea;)) No, zi si tu!

    Scris de Elena | 10 Iunie 2009, 7:46 pm
  5. :))) Elena, ca sa vezi coincidenta ! Adica… sper ca iti place 🙂
    Cat despre „fistichiu” – parca era mai bun cand l-am gustat, in aeroport…

    Scris de Rita | 10 Iunie 2009, 7:48 pm
  6. chestiile alea multe sunt de pus paharele pe ele? 🙂

    Scris de Lucian | 12 Iunie 2009, 2:00 pm
  7. nope, sunt magneti de frigider. Sunt mai mici decat ar trebui pentru pahare. Dar chestiile alea mai mari sunt pentru pus oale fierbinti pe ele [sau eu pentru asta le-am cumparat]. Si vor face deliciul babelor din mahala la tara alor mei :))

    Scris de Rita | 12 Iunie 2009, 2:04 pm

Lasă un răspuns

