"Hobbies & fun"

Post pe poarta

Prietenul „nostru”, maestrul Coman, este, in mod evident, un Maestru. In afara de asta, se intampla ca mai este si din localitatea cea mai surprinzatoare din fotbalul romanesc la ora actuala. In aceasta din urma calitate, unde credeti ca se afla miercuri seara ?

Da, banuiesc ca s-a prins toata lumea: pe stadion !

Eu, suflet milostiv care ma aflu, tiu bineinteles cu ai mici si slabi care le dau un pumn in nas la ai mari si cu numitul nas pe sus, si ca urmare ii lasa lati. De-aia m-au si emotionat pozele maestrului si prin urmare va invit sa le urmariti la sursa.

Am sterpelit una, numa’ asa cat sa va trezesc curiozitatea:

Discuție

6 gânduri despre &8222;Post pe poarta&8221;

  1. doamna, rosu in obraji aka emotionat, va multumesc nespus.
    si va astept pe stadion in liga campionilor.

    Scris de comanu | 12 Iunie 2009, 6:42 am
  2. Hiha, vedea-m-as ! :)) pe stadion adica 😛

    Scris de Rita | 12 Iunie 2009, 9:11 am
  3. băh, şi eu m-am bucurat pentru ei, deşi m-am vindecat de microb(ism) de ceva vreme 😀

    Scris de nelu | 12 Iunie 2009, 9:48 am
  4. Si eu m-am vindecat, daca am avut vreodata microbul 😛
    Sa mai mentionez ca maestrul era stelist intr-o vreme ? 😀 na, ca l-am dat in gat !

    Scris de Rita | 12 Iunie 2009, 9:57 am
  5. pai stelist am ramas.
    dar chemarea sangelui e intotdeauna mai puternica. si trebuie strigata in gura mai mare,

    Scris de zarunare | 12 Iunie 2009, 10:41 am
  6. Rezon, rezon ! 😀
    Ah, acuma astept si eu sa-si revie Otelul 😛

    Scris de Rita | 12 Iunie 2009, 12:08 pm

Lasă un răspuns

