"Cutiuta muzicala", "Istorii si personaje"

Amintiri in viitor

Cand am intrat la facultate, am stat majoritatea lunilor din anul 1 intr-un dormitor transformat dintr-o fosta sala de lectura, pe care-l imparteam cu alte 7 fete. N-aveam decat 2 cuiere, 2 mese, cateva scaune si un dulap de vase si un frigider aduse de-acasa de una din fete. N-aveam dulapuri de haine – toate aveam sub pat genti sau cutii care ne adaposteau garderoba. N-aveam nici dreptul la intimitate.
Micile posesiuni personale erau deci la mare pret. O poezie lunga cat o zi de post scrisa pe o rola de hartie ca de fax, cateva carti carate de-acasa sau cumparate pentru facultate, walkman-ul primit cadou si o colectie mititica de casete, majoritatea tot primite cadou, toate inghesuite intr-un dulapior mesterit de tata. [Dulapiorul „s-a pierdut” prin una din mutarile succesive ulterioare…]

Casetele si walkman-ul m-au salvat de la multe in anul ala. Si daca ma gandesc bine si intr-un alt an de mai inainte. Puteam sa ascult muzica si sa imi vad de citit si de invatat sau de ce mai aveam eu chef. Sau puteam sa ma fac ca ascult muzica si sa ascult ce vorbeste aiurea lumea din jur. Sau puteam sa ascult muzica pur si simplu. Am ramas, din perioada aia, cu piese „stantate” in creieri. Pe unele nu le mai pot asculta acum, de la atata rulaj atunci. Pentru altele insa nu exista grad de saturatie – sau nu l-am atins. Si de fiecare data cand le aud ma trag inapoi in anul acela. Sau ma arunca cine stie pe unde, „inapoi in viitor”…

N-am putut deloc sa ma hotarasc – am un album Corrs pe caseta din aia veche, si anul trecut mi l-am cumparat pe CD. Si de 3 ore il ascult continuu. Asa ca am ales o piesa live. Daca va place, mai luati de-aici Breathless, Irrezistible, What Can I Do (to make you happy), Runaway, Only When I Sleep si multe altele…

Dupa clipul la What can I do, mi-am dorit sa arat ca Andrea Corr, sau macar ca una din celelate surori, pe care n-am stiut niciodata cum le cheama. Nu cred ca mi-a trecut nici pana in ziua de azi. Si poate de-aia continui sa-mi cumpar tricouri si pulovere in diferite culori, si continui sa imi doresc o palarie ca a sora-sii…

PS Am avut o zi lunga si grea azi, si niste oameni m-au dezamagit a nu-stiu-cata oara. Asa ca-s trista. Iar Corrs nu ma ajuta prea tare.

Discuție

4 gânduri despre &8222;Amintiri in viitor&8221;

  1. Ce mult imi plac! Cand au aparut ele si canticul lor, deja eram pe plantatie, uof, le ascultam in masina pe teren. Ce vremi…

    Scris de Elena | 20 Iunie 2009, 6:54 pm
  2. 🙂 Si spre deosebire de multi altii, si live canta la fel de faine. Am gasit pe youtube cateva piese dintr-un concert pt. BBC, cu orchestra si tot tacamul – superb ! La un concert din asta m-as duce si eu…

    Scris de Rita | 21 Iunie 2009, 8:39 am
  3. ar trebui sa asculti muzica mai vesela in asemenea situatii, nu stii nici macar atata lucru? 🙂

    Scris de Lucian | 26 Iunie 2009, 1:45 pm
  4. Lucian, in ultima vreme mi se pare ca stiu tot mai putine lucruri. Devin mai inteleapta, sau ceva 😛

    Scris de Rita | 26 Iunie 2009, 3:20 pm

Lasă un răspuns

