"Hobbies & fun", "Micul si marele ecran"

Yeee-hoooo ! the boys are back

[Post cu dedicatie pentru domnii care mai trec pe-aici – si in afara de fotbal si femei, mai au si masini in cap – sau pentru domnitele care au creierii infierbantati. Dupa masini, fireste. Asa, ca mine 😛]

Ei da, a inceput sezonul 13. Banuiesc ca toata lumea a aflat deja cine e „the Stig„. Asa cam la 85%, e o smecherie de publicitate. Toata saptamana de dinainte situl Top Gear a bombardat fanii cu „carlige”. S-au postat relatari de la ziua de filmare. Poze de la ziua de filmare. Interviuri smechere cu starurile emisiunii. Predictii despre viitorul emisiunii. Anunturi despre prima emisiune, anunturi despre toata seria. Promisiuni de scene „extra”, behind the scene. Zisele scene extra. Preview din emisiunile viitoare. etc. etc. etc. Dar nu asta conteaza.

… Si totusi, atata vreau sa zic: au aproape 800 de comentarii la postul de dupa prima emisiune a seriei, pe blogul Transmission ! Inclusiv adolescenti, fete/ doamne, americani, australieni si (alti) europeni. Zic de astia fiindca poate va ganditi ca nu fac parte din targetul emisiunii. Mai ales cei din afara UK care practic implora producatorii sa dea acces la emisiune si la clipurile extra si pentru cei care nu sunt in UK – BBC-ul are asa o regula ca da acces la emisiunile proprii pe iPlayer, dar numai din interiorul UK. Nu cred ca mai e cazul sa explic ce inseamna asta, dupa ce oricum nu am cablu, si, oricum, n-am mai vazut o editie TopGear pe A3 de nu stiu cand… Dar nu chiar asta vreau sa zic.

In treacat fie zis, echipa care lucreaza la, pentru emisiunea asta mi se pare de mare exceptie. Nu stiu mare lucru despre televiziune. Nu stiu nici mare lucru despre on line. Stiu cate ceva despre PR. Si mi se pare ca oamenii astia fac isi fac treaba la modul exceptional. Ca niste profesionisti, cu toate lucrurile puse la punct, dar si cu tot sufletul acolo. Mi-ar placea sa lucrez acolo.
Oh, sunt convinsa ca s-ar lasa cu (multe) nopti pierdute, cu ceva boala/boli de ficat si probabil ca as da in primire inainte de 50 de ani. But then again, si in ritmul prezent tot acolo o sa ajung, without the fun of it 😛

Oricum, ce vroiam sa zic… A, da ! Am gasit o resursa sa vad toate editiile emisiunii, chiar si cele mai recente, ca asta de duminica trecuta !!! Ghici pe ce mi-am pierdut o ora in seara asta 😀 Yupiiiiiiii !

PS1 Ala micu’ din promo e leit Richard Hammond cand era el mic :)) [da, stiu eu ca asa e :D]

PS2 Richard a pierdut primul challenge al sezonului. Saracu’, praf l-a facut motocicleta aia…

Discuție

6 gânduri despre &8222;Yeee-hoooo ! the boys are back&8221;

  1. eu nu cred ca schumacher a facut vreun tur de pista pentru emisiunea asta. mai ca-mi vine sa cred ca ne iau de prosti

    Scris de Lucian | 24 Iunie 2009, 2:02 pm
  2. ce-ar fi sa impartasesti si restului lumii resursa aia a ta? 🙂

    Scris de Lucian | 24 Iunie 2009, 2:03 pm
  3. Lucian, eu am vazut emisiunea, si cred ca a facut turul ala cu Ferrari. A scos un tur mai bun cu 7 secunde decat Gumpert, care era cel mai sus. Sau cel putin asa au zis 🙂 Oricum ar fi, chiar daca timpul nu e ala adica, cine a condus masina aia stia meserie.

    Iti trimit „sursa” pe mail 🙂

    Scris de Rita | 24 Iunie 2009, 2:06 pm
  4. Pentru un ne-sofer, ai ochi Rita, nu gluma!Si eu cred ca Ferrari-ul a fos condus de Shumacher.

    Scris de emma | 25 Iunie 2009, 7:21 am
  5. Aaa, cred ca m-am antrenat, Emma :D, macar la ochi, adica.

    Scris de Rita | 27 Iunie 2009, 6:53 am

Trackback-uri/Pingback-uri

  1. Pingback: Povestile mele cu Harry Potter (1) « Rita la cafenea - 17 Iulie 2011

Lasă un răspuns

