"Istorii si personaje"

Week-end businesses

Teoretic am un week-end super-plin, mai ales din motive de zile aniversare ale prietenilor – azi, maine si luni. Teoretic, zic, fiindca iaca, e aproape ora 4, si desi trezita de la 8 jumate (nu ma trezesc usor si de buna voie nici in zilele in care chiar trebuie ! nu stiu ce m-a gasit…), n-am infaptuit nimic maret pana acuma.

As zice ca e lene – dar stiu ca e oboseala care-mi induce o stare letargica. Doar fizic – in sensul ca nu-mi vine nici sa fac 2 pasi pana in bucatarie sa ma hranesc. (Intelectual nici nu stau asa de rau – dar mi-e lene sa ma si laud :P)

***
Asa. Vroiam sa zic ca iar m-a prins furtuna in taxi aseara, si n-am mai fost asa de norocoasa cat sa se opreasca pana sa ajung eu acasa. Mai eram si in sandale… Din fericire, faptul ca am carat toata saptamana umbreluta hanovreza in geanta atotcuprinzatoare a sfarsit prin a fi deosebit de util. Asa ca am reusit sa nu ajung leoarca in scara blocului, de la taxi – fireste, cu exceptia faptului ca am luat-o cu sandalele direct prin balta, fiindca pe altundeva n-aveam unde, pur si simplu nu exista altceva in afara de balta.

Dupa care, odata ajunsa in casa, bineinteles ca mi-a placut din nou ploaia la nebunie. Mai ales ca presiunea pe care o aveam in cutia craniana de dinainte de furtuna a disparut ca prin minune si ma simteam usoara ca un fulg.

***
Sunt in intarziere cu toate operatiunile, si inca nu m-am miscat din casa. Ei as, parca ce se poate intampla ? 😛

***
Intr-un mod bizar si total neasteptat, abia astept sa vie ziua de luni. Ma duc la un curs mititel, de care sunt incantata cu anticipatie. O sa dau raportul fireste 😉

–––––––––––––––––––
Intr-un mod si mai bizar si mai neasteptat, de indata ce am terminat de scris cele de mai sus, Ghita, intr-o culme de tensiune nervoasa, ca de una fizica nu se poate vorbi, mi-a prostestat ca nu se mai alimenteaza si foarte repede s-a si inchis. Spre rusinea mea, mi-a luat cateva minute bune, in care am mutat stecherul in alte prize si m-am dat de ceasul mortii ca s-a stricat amaratul de tot, pana sa imi dau seama ca s-a intrerupt curentul de tot. Macar de-as fi observat ca lumina din baie s-a stins si ca afisajul ceasului de la radio e mort – asta din urma fiind chiar in fata mea, ca mai ca nu m-am impiedicat de cordonul lui de alimentare cand mutam pe Ghita printre prize…

Asa ca m-am mobilizat si m-am carat de-acasa intr-un final glorios, unde m-am intors putin dupa miezul noptii – imi tot vine sa zic on the stroke of midnight, ca suna asa, „cenusaresc” 😀 – dupa mai multe peripetii si situatii ciudate…

Discuție

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

