"Istorii si personaje"

E de rau !

Avem asa: intoarcere dreapta – competa (bine, hai 95%); intoarcere stanga – max. 45 de grade, asa cam la jumate fata de cat ar trebui; fata – cam 20 de grade, iar spate, in functie de sprijin, cam 40 de grade.

Astea sunt miscarile pe care le poate face capul meu, pe suportul intepenit care este gatul si pe stativul muschiului trapez, in egala masura de afectat si de intepenit.
Cauzele pot fi diverse – dormit cu capul intre umeri din cauza pernei prea moi si a saltelei prea tari, curentul dintre fereastra si usa si racitorul de aer de la birou – care tin loc de aer conditionat, pozitia incorecta la birou, geanta prea grea carata pe umarul stang, stress major si prelungit…

Avem de unde alege – si daca ma uit mai bine, cred ca de-acuma e occupational hazard in toata regula si ma incadrez la boli profesionale…

Efectele secundare legate de pozitiile incomode – ca pe aia comoda nu reusesc sa o gasesc – includ dureri de cap (muschii stau prost pe gat si imprejurul capului), oboseala accentuata (dorm prost din cauza de pozitie incomoda), miscare tipica de robotzica si altele care mai de care mai haioase si mai neplacute in acelasi timp.

Ca un facut, tocmai am vizionat un episod din CSI, unde victima era un participant la rodeo, cu CoD* fractura de coloana vertebrala la baza craniului (pe baza de cazatura, dar si de un pumn incasat suplimentar). Partea frumoasa – a se citi „infricosatoare” – este ca au avut o animatie cu miscarea scheletului omului in timp ce era pe taur si respectiv succesiunea de miscari ale oaselor care au dus la ruperea gatului, ca sa o zic pe de-a dreptul. Ei, in aste conditii, gatul a inceput sa ma doara si mai tare 😦

Cand zic eu ca universul trimite semne… Cred ca trebui sa caut un maseor, ca nu se mai poate !

Later edit: n-am avut ce face si am cautat pe net detalii (cine m-o fi pus??!) si iaca ce-am gasit. Da’ chiar am pus diagnosticul corect – si culmea, anticipam si tratamentul.

*Cause of Death – pai da, ca de-acuma stiu si jargonul de criminalisti 😀

Discuție

8 gânduri despre &8222;E de rau !&8221;

  1. asta e motiv de invoit de la serviciu, bre! asta e semnul pe care ti-l trimite universul. ca prea muncesti merue. dar nu te prinzi..

    Scris de miki | 11 Iulie 2009, 7:58 am
  2. Hummm, Miki, daca ar fi dupa mine si s-ar putea eu n-as mai munci deloc, niciodata. Da’ ce sa-i faci, n-are toata lumea norocul Monichii 😛

    Scris de Rita | 13 Iulie 2009, 8:53 am
  3. stai sa vezi episodul urmator din CSI. s-ar putea sa descoperi ca ai informatori.

    Scris de comanu | 13 Iulie 2009, 10:07 am
  4. Comanu – stii tu ceva ce eu nu stiu ? 😀 unde-i traileru’, unde ?

    Scris de Rita | 13 Iulie 2009, 10:15 am
  5. eu nu stiu ce nu stii tu. stiu ce stie csi. e pe post si e rau.

    Scris de comanu | 13 Iulie 2009, 2:36 pm
  6. Comanu, pai io nu stiu (aproape) nimic 😀 deci as vrea foarte tare sa stiu ce stie csi, mai ales daca e rau 😀 deci mi-am facut program pt. ineri seara 😉
    Da’ poate te induri si imi zici, totusi… ce, ii vreo crestina pe-acolo de munceste prea mult ?

    Scris de Rita | 13 Iulie 2009, 8:18 pm
  7. Rita, cum esti?

    Scris de Elena | 20 Iulie 2009, 3:03 pm
  8. Elena draga, ca sa raspund tematic – cam intr-o parte 🙂

    Scris de Rita | 20 Iulie 2009, 11:39 pm

Lasă un răspuns

