"Istorii si personaje"

Comunicat important… pentru mine !

Ei da, de azi (ca doar e luni, 2 jumate dimineata) sunt in concediu. Pe durata mult mai scurta decat ar fi cazul si cu activitati de bifat mai multe decat ar fi cazul, de zici ca parca nici n-as fi in concediu…
Oricum ar fi, am la dispozitie 2 saptamani in care sa pun un pic de ordine in haosul care a devenit in ultimele luni existenta mea. Am inceput activitatile, corespunzator, de sambata – in sensul ca in loc sa bifez treburile gospodaresti si nu numai planificate, am citit toata ziua, fara sa pot – sau sa vreau – sa las cartea jos din mana.
Stiu ca in iulie am cam tras chiulul cu blogul – in mod total justificat, de – asa ca pentru linistea si echilibrul sufletului meu, am de gand sa ma redresez in luna asta.
Asa ca… pe curand !

Discuție

4 gânduri despre &8222;Comunicat important… pentru mine !&8221;

  1. Pai da, ai cam tras chiulul;) Si ramane scris… albastru pe alb ca redresezi problema!:)

    Scris de Elena | 3 August 2009, 8:03 am
  2. Elena, promit solemn ! (ia te uita, cam avea dreptate Lucian cu promisiunie :D)

    Scris de Rita | 3 August 2009, 8:31 am
  3. lasa-le in sange de promisiuni.
    zi ce citesti, mai ghine.

    Scris de comanu | 3 August 2009, 9:16 am
  4. In acest caz specific, cu (oarecare) rusine marturisesc ca era un ditamai Harry Potter 😀

    Dar mi-am constituit rezerve federale – am vreo 5 carti cumparate acuma, si altele cateva restante de prin alte vacante 😀

    Scris de Rita | 3 August 2009, 9:49 am

Lasă un răspuns

