"Istorii si personaje"

Si totusi…

Mai, concediul asta se dovedeste a fi mai coplesitor decat ne-concediul. Am umblat saptamana trecuta de n-am mai stiut de mine.

Incepand cu luni, cand am plecat la pranz de-acasa sa beau o cafea cu niste prieteni si m-am intors la 2 jumate dimineata, dupa ce-am ajuns pe la Pitesti, si am sculat in creierii noptii pe Modelina din pat. Ce-i drept, nu cred ca vreunii dintre noi, cei care am facut deplasarea, vom uita ziua prea curand 😀

Dupa aia marti am mai invartit niste chestiuni (inclusiv de serviciu), am facut cumparaturi, am croitorit – operatiune care s-a prelungit obsesiv si miercuri si inca dupa aia.

Miercuri am plecat la Galati. In drum spre gara mi-am cumparat o gentuta noua si un cadou pentru o prietena. Trenul a avut intarziere de vreo 20 de minute, recuperate de la cele 50 cat am stat pe undeva pe langa Mogosoaia.

Joi am fost in vizita s-o vaz pe vara-mea venita in vacanta din Italia – nu pot sa cred ca fetita are deja 6 ani ! Iar de David, ce sa mai zic – e blond cu ochi albastri, un strengar de copil 🙂

Vineri am vizitat mosia de la tara 😛 L-am vazut si pe tata pe anul asta – el fiind mosier, nu se deplaseaza la oras decat la ocazii festive ! Seara a venit unchi-meu sa ma ia si inainte sa ajung in oras inapoi, am dat o tura si pe la tara la bunici – de fapt la casa bunicilor…

Sambata m-am intors la Bucuresti si in restul zilei am reusit sa-mi termin faimoasele rochite – da, doua 🙂 sunt o artista, desi pe-acasa nimeni n-a parut sa fie foarte impresionat…

Azi – adica ieri deja, am fost la pedichiura, m-am lovit foarte rau la un picior si m-am dus la petrecerea de 30 de ani a prietenei mele pentru care cumparasem cadoul.

Iar maine, azi cum ar veni, de fapt peste cateva ore, plec la mare. In Vama, pentru prima data in viata mea. Ce-i drept, am mai fost in Vama de vreo 2 ori, dar cred ca nu-s 3 ore adunate, asa ca o sa fie o premiera. Modelina zice sus si tare ca acolo e de noi ! Ei, cum n-am contra-argumente, fie ca ea 😀 Sa-mi tineti pumnii ;;)

Cu aceasta ocazie, mai bifez o premiera – las pe Ghita acasa, deci nu am internet. Sper sa rezist atatea zile (4 !). O sa mai twitteresc de pe mobil, dar cum n-am si net pe mobil, nu pot sa raspund si nici sa citesc ce scriu altii. La intoarcere, poate, daca mai apuc.
Pe curand, deci.

PS. Oare aventura de care vorbeam in postul trecut incepe din nou ? 😀

Discuție

7 gânduri despre &8222;Si totusi…&8221;

  1. Si totusi… sa te distrezi, relaxezi… asa cum trebuie!:) N-am fost niciodata in Vama, astept impresii!

    Scris de Elena | 10 August 2009, 8:56 am
  2. Rita … pare destul de obositor, ce-i drept, daca nu iei in consideratie elanul cu care faci ce e de facut. Si care elan, fiind unul de vacanta, cu siguranta nu e doar un cerb pricajit … 😉
    Vacanta frumoasa si plina ochi, sa te relaxeze si sa ai ce-ti aminti, ca anul e luuuung!

    Scris de cristina | 11 August 2009, 1:57 pm
  3. Draga Rita,
    Te-am ales pe tine dintre prietenii Mariei Coman, te-am ales si te rog sa-i transmiti din partea mea, ca o ROG foarte tare sa-si schimbe modul de a prezenta stirile la antena 3.
    Orice as face,oricat as incerca sa dau sonorul la minim, nu se poate sa o asculti fara sa nu fi iritat de vocea ei, ca atare trebuie sa schimb canalul cand apare, are vocea care zgarie pe timpan teribil de rau.
    Am cautat pe net si am gasit si alti oameni care se plang de lucrul asta.
    Am incercat sa-i spun personal pe blogul ei, normal ca nu baga in seama sfatul de a nu mai prezenta intr-un sictir total stirile.
    Rita, multumesc ca-i vei trimite mesajul de la mine.
    Iti doresc numai bine!

    Scris de Anonymous | 11 August 2009, 3:28 pm
  4. nu uitam… a fost de departe cea mai mishto zi din tot sejurul.. am votat amandoi pt asta…

    Scris de rdg | 15 August 2009, 6:16 pm
  5. Elena – o fost fain 😀 as fi vrut sa mai stau, fiindca tot n-am simtit ca as fi iesit de tot din priza, sau prea putin, oricum…

    Cristina – nici pe departe nu-mi ajunge picul asta de vacanta pana la sfarsitul anului 😀 As fi preferat ca numitul elan sa fie destinat unor cauze mai bune, dar ma multumesc si cu atata lucru, ce sa zic 😉

    Anonim – oricat de magulitor, cred Maria prefera sa-si nominalizeze prietenii singura. Si banuiesc eu, sa-si filtreze mesajele corespunzator. Orice ai de comentat despre prestatia ei profesionala – pe care eu una o gasesc excelenta – te invit, in cel mai gentil mod cu putinta, sa ii transmiti pe alte canale. Apreiez constructia politicoasa a mesajului – ceea ce n-a fost cazul celui de-al doilea comment (sau anonim), drept pentru care l-am si sters.
    Pe viitor, as prefera tousi sa stiu cu cine parlamentez pe blogul meu 😉

    A bon entedeur, salut !

    Scris de Rita | 16 August 2009, 11:45 am
  6. Ralucita – pai draghe, cam si pentru mine :)) pentru noi aventurile au continuat si pe drumul de intoarcere, dupa cum am amintit…
    Si adica v-ati intors deja ? Am sunat pe telefon, dar era inchis.

    Scris de Rita | 16 August 2009, 11:47 am
  7. Din nou zic: nu aici, nu offtopic. Multumesc

    Scris de Rita | 18 August 2009, 5:12 pm

Lasă un răspuns

