"Cu cartea in brate"

Saptamana asta: daca e marti, nu ai ghinion !

Cititorii „nostri” mai vechi [ah, asta suna a „raspundem ascultatorilor”…] stiu ca am obiceiul sa ma plang periodic de ghinioanele care ma lovesc mai ales in zilele de marti. Sau in zilele de marti, 13. Sau in zilele de vineri, 13 – sau chiar in orice alta zi care intr-un univers paralel si defazat este una din zilele enumerate.
Nimic nu anunta aceasta zi de marti – care nu e 13, ce-i drept – a fi in vreun fel speciala fata de altele. Doar ca nu mai ploua – dupa ziua de ieri in care a cam turnat cu galeata. Dar fiindca sunt constienta de vointa proprie a zilelor de marti de a invarti lucrurile in felul lor, mi-am luat preventiv umbrela mica in geanta.

Chiar in ciuda hohoscopului, care anunta consecinte apocaliptice ale zilei, pana la urma s-a dovedit a fi o zi tare buna 🙂

Am sfarsit prin a fi invidiata si felicitata de un colt al Twitterului romanesc, fiindca am reusit sa castig cartea de azi la concursul Tweetika, PLUS cartea oferita prin tragere la sorti de Pranzul din caserola – „100 de reţete şi meniuri”, de M. Montignac.

Ok, sa zicem ca la concurs tot am mai avut o bucatica de merit – ca am ghicit raspunsul repede-repede – dar dincolo a fost chiar noroc chior ! cu atat mai mult cu cat nici n-am facut eforturi speciale si mai si uitasem de tragerea la sorti.
Cu atat mai mare surpriza si euforie pe capul meu, mai ales fiindca la Tweetika particip de vreo 2-3 saptamani zilnic (ok, poate am ratat 1 zi), si desi am stiut/ gasit raspunsul corect de fiecare data (cand am participat), inca nu castigsem nimic.

Asa. Acuma, intr-o nota usor mai serioasa, as vrea sa mai zic ceva.
In afara de exaltarea – nu exista un cuvant mai ilustrativ – pe care mi-a adus-o faptul ca am castigat, ba chiar de 2 ori [n-am mai castigat ceva de pe vremea unui concurs de integrame, la vremea liceului] – as vrea sa le zic oamenilor care-s „vinovati” de finantarea premiilor – Books Express si BookBlog ca mi se pare o idee super-luminoasa asta cu premiile in carti. Asta si fiindca am reinceput sa citesc constant si sa-mi cumpar carti, la fel de constant, si am placerea metodica de a cauta o carte potrivita pentru un cadou de suflet.
Si chiar daca, dupa premiere, pare asa o reclama (foarte putin) mascata eu tot am sa va invit sa le faceti niste vizite – merita.
Si pe cat posibil, o sa particip in continuare la Tweetika – nu neaparat pentru premiu, just for the fun of it !

S-ar parea ca toamna a inceput bine, pana la urma. Ceea ce va doresc si voua !

Discuție

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

