"Hobbies & fun"

Ta-daaaaa !

Iaca, in asteptarea cartii cu faimoasele retele ale lui Montignac, am produs ceva si dupa capul meu. Simplu ca „buna ziua” !

Discuție

3 gânduri despre &8222;Ta-daaaaa !&8221;

  1. Rita, eu n-as fi copt si rosia. In rest … ideea de branza si paine coapte impreuna ma face sa poftesc. Doar ca vinerea postesc (ca sa fie comentariul cu rima) …

    Scris de cristina | 4 Septembrie 2009, 7:23 pm
  2. Rosia asta era un pic zemoasa si eu prefer mai uscata, de-aia am pus cu totul. De fapt, intotdeauna am pus cu totul, cred ca imi place asa, incalzit si mixat 🙂
    Dar maine e sambata, asa ca… 😀

    Scris de Rita | 4 Septembrie 2009, 7:54 pm
  3. Da, ieri a fost sambata 🙂

    Scris de cristina | 6 Septembrie 2009, 8:28 pm

Lasă un răspuns

