"Cu cartea in brate", "Cutiuta muzicala", "Hobbies & fun", "Vacanta mare"

I ain’t missing you at all…

http://embed.trilulilu.ro/audio/DiaconescuC3/228aa0e2afa193.swf
John Waite – I ain’t missing you at all

Rita citeste carte castigata marti la concurs Tweetika – „A concise chinese-english dictionary for lovers”. Pagina 41: „England is hopeless country, but people having everything here: Queen, Buckingham Palace, Loyal Family, oldest and slowest tube, BBC, Channel 4, W.H. Smith, Marks & Spencer, Tesco, Soho, millenium bridge, Tate Modern, Oxford Circus, London Tower, Cider and ale, even Chinatown.”

Rita deschide Twitter – Promotie bilete avion Londra de la 89 Eur sau, la alegere, 30.000 de bilete de avion cu preţuri de la 13 Euro.

Pe Rita o apuca dorul de duca.

No, I ain’t missing you, I can lie to myself

Discuție

4 gânduri despre &8222;I ain’t missing you at all…&8221;

  1. Rita, termină cu prostiile! Că am o pată pusă pe Londraaa!:)))

    Scris de innuenda | 7 Septembrie 2009, 12:54 pm
  2. Ah, si eu, Innu, tocmai 🙂
    Tu o pata, eu o pata – vorba ceea „murdarirea este buna” 😛

    Scris de Rita | 7 Septembrie 2009, 3:12 pm
  3. Eu zic să o facem lată! Încă mai e timp până la sf. anului. Mi-am propus! Dixit!:))

    Scris de innuenda | 7 Septembrie 2009, 9:27 pm
  4. O gramada de timp ! eu o coc deja 😀

    Scris de Rita | 7 Septembrie 2009, 10:33 pm

Lasă un răspuns

