"Istorii si personaje"

Ce mai urmeaza ?!

Mai pe la inceputul lunii, asa, ma tot miram in sinea mea despre cum se mi aranjeaza toate lucrurile. Foarte frumos, mi-a placut la nebunie. M-am mirat putin, nu mult, ca sa nu fie de deochi, despre sortii prielnici.

Ei bine, cred ca m-a auzit cineva mirandu-ma, chiar si in sinea mea. Si s-a hotarat sa ma trezeasca la realitate. Rezultat ?
Luni: dimineata mi-am patat o camasa alba cu cafea – mie chestiunea asta de maxim 2 ori pe an; atelier de dulciuri s-a amanat, dar n-am aflat asta decat dupa ce m-am invoit de la serviciu, m-am enervat in trafic, am platit taxiul cu ultimii bani, am gasit un bancomat in ultimul moment.
Marti: aveam o sedinta la 2, la niste oameni cu fasoane. Fiindca n-am terminat o afurisita de prezentare, sun pe la 1 si ceva si intreb cat e de critic sa ma infiintez si daca o sa dureze mult. Foarte si, respectiv, da. Bine, vin mai tarziu, zic, va gasesc acolo. Ma duc la destinatie la 3, dupa slalom prin centrul supra-aglomerat si deci prea multi bani la taxi. Toata lumea plecase de jumate de ora. Slalom inapoi prin centrul supra-aglomerat. Si da, prea multi bani la taxi. La birou imi trebuie niste raspunsuri urgente pentru intalniri, strategii, prostii. Evident, nimeni nu raspunde la telefon, iar de mail ce sa mai zicem…
Miercuri: sedinta cu ifose. Mi-e rau de-mi vine sa vars. Seful intarzie, eu am o vaga idee despre ce se vorbeste, desi ieri cand l-am intrebat daca trebuie sa pregatesc ceva, sms-ul a zis ca nu. Ma intorc varza la birou, cu dorinta ascunsa, desi nu prea bine, de a duce rasa umana la extinctie. Ziua se taraste greu. Seara am o invitatie scortoasa la un cocktail relaxat. Cu 5 minute inainte sa ies pe usa, accident vestimentar major. Dupa regulile artei, ar trebui sa merg acasa, sa ma schimb. Adica sa fac slalom inainte si inapoi prin centrul supra-aglomerat. Rezolv situatia cum pot si sper sa nu ma fac de rusine. Seful a zis ca intarzie o jumate de ora. Prognozez ca nu va mai veni. Se adevereste.

Sunt intr-un rollercoaster emotional ingrozitor. Am intr-una senzatia ca merg pe sarma, pe un monociclu, si oricum n-am plasa de siguranta. Toata chestiunea este extrem de obositoare si in acelasi timp nu ma lasa sa dorm noptile. Tocmai m-am gandit ca saptamana asta, de cand au inceput calamitatile, s-a schimbat zodia…

Deci – ce mai urmeaza ?!

Discuție

6 gânduri despre &8222;Ce mai urmeaza ?!&8221;

  1. Se zvoneste „pi” la noi ca vremurile se transforma in roz;) Trust me, ca altfel si eu imi iau campii!

    Scris de Elena | 24 Septembrie 2009, 7:42 pm
  2. Ma, tu iar te-ai jucat cu globul de cristal 🙂

    Scris de Rita | 24 Septembrie 2009, 8:03 pm
  3. schimba jobuuuul!!! 🙂
    sper ca nu dai tu banii pe taxi, ar fi exagerat rau 🙂

    Scris de Lucian | 25 Septembrie 2009, 12:10 pm
  4. Da, si eu imi doresc asta 😀 dar, vorba aia, e criza…
    Si la taxi, in cazurile mentionate nu am dat eu banii, fireste. Dar in alte multe cazuri dau.

    Scris de Rita | 25 Septembrie 2009, 12:59 pm
  5. Globu’ nu minte, soro draga!;)

    Scris de Elena | 27 Septembrie 2009, 5:26 pm
  6. Soro, cred ca blogul ala al matale e crapat… Azi am avut inca o zi maxim de jenanta.

    Scris de Rita | 28 Septembrie 2009, 2:30 pm

Lasă un răspuns

