"Micul si marele ecran"

Subiect vechi cu vehementa noua

Ma uit la Letterman – a nu stiu cata oara ! Mi se trage in primul rand de la faptul ca A3 n-a mai dat show-ul lui Jay Leno – de prin martie cred. Si pe urma de la lipsa cablului peste vara, care m-a lasat cu o varietate restransa de canale de receptionat prin iTV – AXN era unul din preferatele mele pentru diverse seriale, oricum.

Dar nu sunt multumita, deloc ! Dintr-o varietate de motive pe care iacata-le: in primul rand, omul tinde sa fie cam decrepit. Mdea, poarta si el niste costume mesterite de arata ca scos din cutie, doar ca are niste pantofi de toata jena (mocasini cu ciucuri ?! la costum clasic ??!) si ocazional si sosete albe (teama mi-e sa nu fie si flausate, cateodata…). Ma rog, sa zicem, nici Jay nu mai are chiar 40 de ani, dar frate, nici chiar asa !
Chiar si asa, s-au vazut lucruri mai stranii – prezentatori de tv cu inca si mai putin „fashion sense”. Sa zicem, deci.

Pe urma, are un ciudat partener de dialog, similar cu Kevin Eubanks, care e antipatic cu onoruri, daca pot sa zic asa. Se simte cum isi citeste replicile, cateodata numai repeta ultimele cuvinte zise de Letterman. Prost, prost di tat !
Nu mai vorbesc de announcer – dar hai, sa zicem, ca ala trebuie doar sa aiba o voce buna, nu trebuie sa si fie simpatic – ceea ce nu e, oricum.
Dar fie, sa zicem, si asta.

Dar afurisitul de show pur si simplu nu e amuzant !!! Ma dispera de cat de putin amuzant e. Monologul lui Letterman cateodata are 3-4 glume pe care le repeta 2 sau 3 seri la rand ! Cat de putin creativi sunt scenaristii aia, cat sa rasneasca aceleasi subiecte la rand ? Bernie Madoff, maimuta stranutatoare, reforma sanatatii, Obama in vacanta la Martha’s Vineyard, oamenii si legumele lor, Sarah Palin si multe altele – am auzit glumele alea de le stiam pe de rost. Plus ca una-doua, omul tot aminteste ca e batran, ca s-a insurat de curand cu o tinerica, ca si-a facut operatie pe cord si mai stiu eu ce alte aiureli !

Se simt rasetele false ale publicului – aproape ca vad cum le face cineva semn sau se aprind semnalele luminoase pentru aplauze si rasete.
Eu si asa nu ma hlizesc prea tare si de una singura la TV (Seinfeld este o exceptie notabila) – dar Jay ma face sa rad, uneori cu hohote. La asta nici nu-mi vine sa zambesc, atat e de „trist”.

Si dialogul cu invitatii cateodata o ia razna rau de tot – discutia se lungeste un pic si intr-o directie poate neplanificata, si asta schimba subiectul din senin – zbang ! Am vazut o editie cu Tony Blair in care l-a intrebat pe asta cu ce se mai ocupa acuma si omul, de buna credinta, s-a apucat sa ii povesteasca. Cand colo Letterman se trezeste ca au luat-o pe aratura si audienta adoarme si il intrerupe pe Blair in mijlocul frazei – „Anyway, I was thinking, your son Leo…” – what ?! haide frate, te descurci cu discutia sau te pensionezi, ce naiba !
Efectul este cu atat mai devastator cu cat AXN da emisiunile cateodata si la 1 luna de la difuzarea in State, ba chiar le dau de mai multe ori, la distanta de 2 saptamani sau asa ceva. (Nu, nu doar mi se pare ca repeta glumele din cauza reluarilor.)

Am mai zis si mai zic, mai ales acuma ca Jay si-a reluat show-ul pe NBC : vreau sa vie Jay inapoi ! Poate A3 se milostiveste de nervii mei.

Discuție

5 gânduri despre &8222;Subiect vechi cu vehementa noua&8221;

  1. si michael purta sosete albe! poate este in memoriam. sau e fan.

    anyway, eu nu cred ca se pensioneaza vreodata. cred ca moare direct. si in direct. si gata.

    Scris de miki | 11 Octombrie 2009, 8:03 pm
  2. par falsi la televizor? sa traiesti senzatia pe viu, zi de zi si in propria ta viata sa vezi idee de artificial … bleah!

    Scris de cristina | 12 Octombrie 2009, 12:55 pm
  3. beeeey, lasa-l pe michael in pace ca el a inventat sosetele albe, deci avea tot dreptul sa le si poarte :)).
    nici mie nu-mi place letterman asta, de-aia nici nu-l urmaresc deloc. de facut face audienta la ei, dar cred ca din cauza ca toti aia de se uita la el sunt exact ca el 🙂

    Scris de Lucian | 12 Octombrie 2009, 1:00 pm
  4. facem noi o cerere să vedem cum e cu Jay. Cand am nimerit la Letterman din greseala am avut impresia ca AXN da in reluare o emiune din 2001, jur :))

    Scris de nelu | 12 Octombrie 2009, 8:33 pm
  5. Miki, cu greu, dar treaca de la mine, pentru sosetele albe l-as putea ierta – numai sa fie un pic mai amuzant, naibii ! 😀
    Si da, cred ca mosulica pentru audienta e in stare de niste lucruri – ca una-doua tot aduce aminte de operatia lui de inima… Eu nu-i doresc sa moara, numa’ sa ne mai lase 😀

    Cristina – sa stii ca unii dintre americanii pe care i-am cunoscut aici la noi sunt super-marfa, dar am vazut si cativa care zici ca-se plastic ! si nu ma refer la fizic. Atata excet de exuberanta, daca pot sa zic asa, si dragalasenie roz bombon de ti se face greata de-a dreptul. Bleah, fix cum spui !

    Lucian, hai sa zicem ca a inventat Michael sosetele albe – si chiar daca nu, eu nu de el ma plang ca le-a purtat 😛 Nu ma bag in analize de audienta la nenea Letterman ca nu ma pricep, eu doar spumeg aici de una singura 😀
    Eu ma uit, perserverez in greseala, ce sa fac ?

    Nelu – sa stii ca ma bazez pe tine. Daca e, punem de-o petitie, facem valuri. Si daca nu merge, poti tu sa amenini cu o furtuna sau o explozie solara, ceva 😉

    Scris de Rita | 12 Octombrie 2009, 10:05 pm

Lasă un răspuns

