"Hobbies & fun"

Apucaturi burgheze de sambata dimineata

Cafea fiarta, cu zahar brun, praf de scortisoara si cuisoare, amestecata cu un plic de capuccino cu rom. Si gofre cu scortisoara si sirop de artar.

Discuție

5 gânduri despre &8222;Apucaturi burgheze de sambata dimineata&8221;

  1. Well, la mine a fost mai simplu: ceai de iasomie fără îmbunătățiri și culcat la loc.:)))

    Azi încerc și eu un capucino, pentru variație.

    Auzi, dar ce zici de plăcerile decadente precum cele pe care le-am îndurat eu în Malta: dimineața, ne așteptau în restaurant frapiere cu șampanie! Beau ăia la micul dejun șampanie!?!

    Iți dai seama că mi-am spus că e ultima fiță și mi-am luat și eu o cupă. Vreo oră după, și un maalox pastilă și-a revenit și stomăcelul în simțiri! Snobismul m-a costat!:D

    Scris de innuenda | 11 Octombrie 2009, 5:44 am
  2. norocul tau ca nenea nicu e intr-un butoi cu smoala acum 🙂

    Scris de Lucian | 12 Octombrie 2009, 12:48 pm
  3. Rita, cum faci gofrele? Reteta ta si le coci in casa (asta m-ar interesa), sau … cumparate, doar compozitia sau cu totul?

    Innu, intriganta prezenta sampaniei la micul dejun 🙂 Poate era just in case cineva sarbatorea ceva inca de dimineata, sa nu isi dezamageasca niciun client. Clar e ca nu era pentru tine (sau macar pentru stomacul tau).

    Scris de cristina | 12 Octombrie 2009, 12:49 pm
  4. Innu, te invidiez rrau ! nu atat pentru ceaiul de iasomie, cat pentru culcat la loc…
    Cat despre sampanie – brrr, cred ca si eu aveam aceeasi reactie ca si tine. Desi poate ca n-as fi beut chiar pe stomacul gol.

    Lucian – de ce ma, norocul tau nu e ? 😛 ia uite si citeste-ti ultmele 10 posturi si zi-mi ce concluzii tragi 😀

    Cristina – pai fac si eu niste cartofi vrajiti si tu crezi ca gata, prestez si gofre ? 😀 dar de ce sa ne chinuim atat ?! ca si alea de la magazin sunt foarte bune.
    … da’ acuma ca zici, nu m-am uitat in ele sa vaz cate e-uri contin.

    Sampania lui Innu trebuie sa fi fost ceva decadent si opulent – si o suspectez de all inclusive 😀

    Scris de Rita | 12 Octombrie 2009, 8:59 pm
  5. le-am citit, concluziile e nashpa :))

    Scris de Lucian | 20 Octombrie 2009, 9:52 am

Lasă un răspuns

