"Cutiuta muzicala"

In Directia asta

Foto prin amabilitatea prietenului Peticel, care m-a scos din casa

Am comis-o din nou, am fost la concert. Dar fiindca roata trebuie sa se intoarca odata si-odata, de data asta a fost bine. Adica – bine ! Ma rog, am aplaudat, m-am ridicat in picioare si am cantat. Cum astea sunt maxim de manifestari de incantare de care sunt capabila in situatii de concert, trebuie sa va dati seama ca mi-a placut cam tare.
Ma rog, am o slabiciune de lunga durata pentru piesele lor – am primit vreo 2 albume, din care unul chiar anul trecut, cu autograf. Am si daruit unul sau doua, la radul meu. Acum niste ani am ascultat cele 2 casete pe care le aveam atat de mult, incat si acum stiu instinctiv ordinea pieselor. Si chiar daca nu mai am la ce sa le ascult, casetele inca le am 🙂

Stiu, au aproape numai piese amoroase si versuri kinda cheesy, si acorduri usor de retinut si reprodus, dar mie imi plac. In plus, mi se pare ca au reusit sa aiba succes in industria asta, fara sa se „prostitueze” si fara sa devieze.
Si inca un plus, cand il aud cum canta, l-as lua acasa pe Cristi Enache 😀

Ladies and maybe gents, too, I give you Directia 5 !

In afara de faptul ca muzica a fost pe placul urechilor mele, nu am absolut nicio plangere de ordin organizatoric. N-am fost de prea multe ori acolo, dar intotdeauna mi-a placut Sala Palatului – sonorizare buna, vizibilitate la scena excelenta, multe usi :). Mai prost cu locurile de parcare in zona, dar nu cred ca-i asa un capat de tara.

Ce mi-a mai placut la concert sau mi s-a parut interesant: au avut spectatori pe scena, foarte aproape de muzicieni; trupa a fost completata de un percutionist si un flautist care si-au facut treba la modul excelent; l-au avut ca invitat pe Toni Seicarescu, solist pe vremea lui „Seductiei” si mi s-a parut foarte fain ca vocile s-au asortat asa bine (a facut backing vocals tot concertul); au cantat un bis destul de lung, aproape la fel de lung cu ce fusese concertul pana atunci, chiar daca anuntasera 3 piese.

Ce sa mai, am ajuns acasa incarcata cu energie pozitiva !

Discuție

5 gânduri despre &8222;In Directia asta&8221;

  1. sa traisca peticel.
    si volanul pe dreapta.
    stie el ce stie.

    Scris de comanu | 26 Octombrie 2009, 11:25 am
  2. si eu am facut cadou un dublu cd de-al lor 🙂

    Scris de Lucian | 26 Octombrie 2009, 1:42 pm
  3. Eu am fost aseara la festivalul de Jazz, nefiind o cunoscatoare a domeniului. Au fost destul de multi oameni la Sala Palatului care aplaudau periodic la diferite acoduri, probabil f cunoscute, dar care mie nu imi spuneau nimic. A fost o experienta interesanta, dar atat 🙂 si in ceea ce priveste perodicitatea mai ne gandim…Cred ca mi-ar fi placut mai mult concertul la care ai fost..mai ales ca ascult in masina albumul Aniversare..care are cateva melodii f reusite.

    Scris de alina | 26 Octombrie 2009, 3:55 pm
  4. Comanu – mah, little big brother that you are, ia nu mai persecuta lumea pe strada 😛

    Lucian – nu te stiam asa sensibil/ romantic 😛 then again, ce stiu eu…

    Alina – nu cred ca-s o amatoare de jazz, poate doar unele bucati mai cunoscute, pe care oricum nu pot sa le citez 🙂
    Aniversare are piese mai vechi, sau mai noi ? e un fel de best of ?

    Scris de Rita | 26 Octombrie 2009, 7:49 pm
  5. doamne fereste sa fiu asa sensibil, romantic 🙂

    Scris de Lucian | 29 Octombrie 2009, 2:17 pm

Lasă un răspuns

