"Vacanta mare"

Ioi !

Maine ma duc pan’ la Cluj – ceea ce inseamna ca inca de azi dimineata mi-am luat precautia sa ma trezesc speriata sa nu pierd avionul.
Stiu ca nu o sa ma pot abtine sa ma culc foarte-foarrrrrrte tarziu, ceea ce inseamna ca ca trezirea va fi un pas mai aproape de infernul personal. Poate ar trebui sa mai lucrez iar la obiective
Partea buna e ca maine pana la 2 voi fi terminat toate treburile legate de deplasare. Partea proasta si respectiv extrem de proasta e ca: 1. mai am foarte multe treburi de birou care musai sa fie prestate maine si 2. avionul de intoarcere e abia la 6 jumate sau asa ceva. Cu putin noroc, o sa pot sta la cafenea, sa-mi verific mailurile si sa-mi termin treburile – de scris verzi si uscate, sau de sunat o gramada de oameni.
Si probabil ca maine seara o sa crosetez si partea a 2-a a Calvarului, promisa deja de vreo jumate de an, deja…

Discuție

3 gânduri despre &8222;Ioi !&8221;

  1. Ioooi, numa’ stai un strop, că viu şi eu la o cafea;)

    Scris de Elena | 4 Noiembrie 2009, 8:14 pm
  2. Un strop de cafea sa fie, sau ceva mai tare ? 😀

    Scris de Rita | 4 Noiembrie 2009, 10:15 pm
  3. In public nu pot spune decat cafea decofeinizata;)) Bine, si un ceai cu miere

    Scris de Elena | 5 Noiembrie 2009, 5:24 pm

Lasă un răspuns

