"Hobbies & fun"

Am fost cuminte

Asa ca uite ce am primit de la niste clienti 🙂 La cafenea mi le-au pus in apa, am creat valva la check-in si la controlul de securitate – being a Diva and all that – am starnit invidia stewardeselor si a intregului avion, coborand ultima cu florile in brate.
Si ma bucur sa va spun ca si-au revenit superb. Me happy 🙂

Discuție

8 gânduri despre &8222;Am fost cuminte&8221;

  1. gentilomi clientii astia 🙂

    Scris de Lucian | 6 Noiembrie 2009, 1:28 pm
  2. deci, primeşti „atenţii” :)))

    Scris de nelu | 6 Noiembrie 2009, 10:05 pm
  3. Lucian, n-ai tu idee cat de gentilomi 😀 dar si eu merit !

    Nelu, imi place sa cred ca primesc atentie 😀 dar nici atentiile nu-s rele; sa mai zic ca am primit si o sticla de vin ? 😀

    Scris de Rita | 6 Noiembrie 2009, 10:53 pm
  4. Rita, vroiam sa te intreb daca ai fost cuminte sau doar ai imbatranit, dar mi-am adus aminte ca ai fost plecata in delegatie 😉

    Scris de cristina | 7 Noiembrie 2009, 2:04 am
  5. Cristina, de fapt toate 3 variantele sunt adevarate :))))

    Scris de Rita | 7 Noiembrie 2009, 1:17 pm
  6. La Multi Ani, atunci! 🙂 Si o floare … de gand bun!

    Scris de cristina | 8 Noiembrie 2009, 1:01 am
  7. La multi ani Rita! Stiu, stiu, e dupa doo zile, dar ma ierti sis’, da?!
    Deci la multi ani, la multi ani, la multi ani!:)

    Scris de Elena | 8 Noiembrie 2009, 9:44 am
  8. Multumesc tare mult de urari, amandurora 🙂

    Scris de Rita | 8 Noiembrie 2009, 7:34 pm

Lasă un răspuns

