"Istorii si personaje"

Culoarea durerii

House patruleaza prin casa in mars chinuit si fara directie si se intinde dupa injectia cu calmant [are necroza musculara].
Un episod mai inainte, Foreman se zvarcoleste in pat cu dureri oribile in tot corpul si urla sa ii faca biopsie [are o bacterie in creier].

In timpul asta, in cutia mea de chibrituri, as da orice sa ma taie careva, chiar si pe viu – cumva, am impresia ca m-ar durea mai putin. Nu, faptul ca ii vad pe astia zvarcolindu-se nu ma ajuta cu nimic. Odata cu maseaua ma doar si jumatate de cap, si dintele din fata, si urechea si in curand o sa ma doara si in gat de la amigdalele enervate. Nu mai pot sa gandesc, nu sunt sigura ca imi tin echilibrul vertical in toiul turelor de casa pe care le dau – si ma lovesc de usi, de altfel, dar nu simt nimic, fiindca maseaua ma doare mai tare decat orice altceva. Nici de vazut nu prea mai vad bine – e o ora tarzie din noapte, ochii imi sunt impaienjeniti din somnul in care ar fi trebuit sa fiu, si toate cele au conturiri neclare. Poate de-aia ma si lovesc de usi. Am luat 2 pastile diferite, deci doza dubla de substanta antiinflamatoare, dar nu ajuta la nimic. Oricum in ultima saptamana am luat o folie intreaga, asa ca probabil ca nu mai au niciun efect.

Am trecut prin toate stadiile: un zvac, un bazait, un zumzet constant, tacanit continuu si urlet in padure. Am ajuns la nivelul ala in care as fi urlat in padure. De fapt am si urlat – la mine, in cutia mea de chibrituri.
Curent electric si lovituria puternica si arsura si taietura adanca. N-am patit nimic critic sau prea „accidentator” toata copilaria mea – in afara de o arsura rea si urata care a lasat semne – dar cumva am o idee destul de precisa despre cum se simt toate astea la un loc.

Am vazut un film odata, un fel de SF, in care era vorba despre un colan scarabeu care, odata purtat, prindea viata si punea stapanire asupra victimei. Si leacul pentru salvarea fetei celei frumoase, care inevitabil a primit colanul, era sa-si imagineze ca raul iese din ea. Era ca o ceata rosie care se ridica din pieptul fetei, mai deasa si mai rosie pe masura ce iesea raul.

Cand ma dor cumplit dintii – si m-au durut ceva la viata mea – imi imaginez asa, ca un cui rosu gros si lung e infipt in gingie, in locul dintelui. Si ca sa ma conving ca nu mor de durere, imi imaginez ca iese cuiul, incet si greu ca un surub, din care varful se agata infinit de dinte, de gingie… de creierul meu ! si nu mai iese odata de tot !

Citeam undeva ca durerile de dinti sunt pe locul 2, dupa cele de rinichi, dar inaintea durerilor nasterii. Of, mi-e groaza…

La un moment dat am inceput sa caut cabinete non-stop – dar mi-a fost groaza sa petrec 2 ore in creierii noptii pe drumuri si pe scaunul dentistului. Niste tampoane cu spirt, si dupa ce s-a terminat, cu whisky, mai incolo, amortita, dar tot cu tinte rosii in creier, am adormit chinuita.

Discuție

7 gânduri despre &8222;Culoarea durerii&8221;

  1. eu sper ca acum chiar ti-a trecut, dar cred ca tocmai de la atata dr house ti se trage 🙂

    Scris de Lucian | 16 Noiembrie 2009, 8:09 am
  2. Mi-a trecut durerea de dinti 🙂 – a doua zi m-am dus la dentist si dupa 3 shot-uri de anestezic am rezolvat problema.

    Scris de Rita | 16 Noiembrie 2009, 12:46 pm
  3. Oh, bravo Rita! Bine că ai scăpat de năpastă. Dar dacă zici că te tot încercase durerea toată săptămâna, trebuia să te fi dus de la începutul ei! Oricum,eu din școala generală nu am mai experimentat durerea de măsea, dar sunt obsesionată de ideea că lucrurile se vor schimba în rău fix când voi fi însărcinată și nu voi avea voie radiografii și anestezice. Uh, sper să-mi alung cât mai departe gândul ăsta, că uneori am puterea tâmpită de a influența lucrurile doar gândindu-mă prea des la ceva. De regulă de rău. La ceva de bine nu mi-ar fi mers și mie!:)

    Scris de innuenda | 17 Noiembrie 2009, 3:16 am
  4. Innu, nu m-am putut duce mai devreme fiindca am fost super prinsa cu un eveniment la serviciu. Si in plus, stii cum e, eram ocupata, n-aveam timp nici sa ma doara, nici sa ma gandesc ca ma doare.
    Vreau sa zic ca acuma daca tot am apucat sa ma duc, fac un tur de forta – am de gand sa rezolv toate problemele stomatologice critice 😀
    Cat despre presimtirile tale – eu as zice sa te duci macar la un control de rutina, inainte de fericitul eveniment 🙂 Femeile insarcinate pierd mult calciu – adica consuma pt bebe – si multe au probleme mari cu dintii generate de sarcina.

    Scris de Rita | 18 Noiembrie 2009, 12:43 am
  5. Mai Rita, cate bube rele … 😉 Rezisti bine, vad …

    Scris de cristina | 18 Noiembrie 2009, 2:47 am
  6. Da, Cristina, constat si eu 😦 nu stiu ce am de la o vreme, or fi stelele prost aliniate. Acuma, ca am scapat de o grija cu dentistul ma chinuieste o tuse magareasca oribila…

    Scris de Rita | 18 Noiembrie 2009, 3:08 am
  7. 🙂 🙂 🙂 Nu imi vine sa cred ce ti se intampla! Scuze de ras, dar tocmai ma miram ca nu ai somn de stai pe bloguri americane de limba romana la ore nerezonabile pentru un roman.

    Scris de cristina | 18 Noiembrie 2009, 4:15 am

Lasă un răspuns

