"Istorii si personaje"

Electorala

Vreau sa zic asa: am stat 3 ore jumate la coada ca sa votez. Nu in afara Romaniei, nu la 8 seara – in Bucuresti, de la 2 jumate.
De la 5 trebuia sa ma duc la un „eveniment social&monden” si pe la 4 jumate, prietenii cu care trebuia sa ma vad acolo m-au sfatuit calduros sa ma duc acasa, ca n-o sa conteze fix votul meu.
Stiam si eu, stiu ca probabil n-a contat – decat poate pentru cei foarte multi care au ramas in urma mea la coada, cei 500 care mai erau la coada la Drept la ora 6, si cei de la Leu in fata carora s-a inchis sectia de votare. Si mi-a fost si frig – destul de rau cat sa imi pierd vocea iar.
Dar n-am plecat acasa, inclusiv fiindca sunt incapatanata.

Si acuma vad ca estimarile privind prezenta la vot sunt pe la 53%.

Stiu ca pentru rezultatul alegerilor, faptul ca eu am stat la coada n-a insemnat nimic. A iesit pe dos cam tot ce-am votat. Putin, foarte putin, ma bucur ca ne-am dus mai multi sa votam. Inclusiv – sau mai ales – tineri.
Pacat inca ca ne trezim asa greu – da, inclusiv eu.

Discuție

Un gând despre &8222;Electorala&8221;

  1. Se pare ca multi dintre cei care am stat la coada si am racit am votat cu cineva care nu a iesit. Si eu am stat 5 ore la o ambasada din incapatanarea si pentru ca pentru prima data in viata stiam sigur pe cine vreau la palat. Si nu a iesit. Si am mai auzit povesti asemanatoare. Incep sa ma intreb cum de nu a iesit.

    Scris de Michelle | 27 Noiembrie 2009, 9:30 am

Lasă un răspuns

