"Istorii si personaje"

Examen

Ia te uita, fix la masa din mijloc e un baiat cu fata de copil – da’ copil rau. Si-a lasat pleata si cioc, si sta incruntat, asa ca acuma isi inchipuie ca arata ca un barbat. Pana la urma se va dovedi suficient de copil incat sa predea lucrarea ultimul, dupa ce l-am amenintat ca plec si-l las acolo.

O fata are unghiile alea rosu corai turbat, desi nu are niciun stop de fard si poarta blugi si adidasi. Da, are petrecere in seara asta, dar nu cred ca asta e motivul. Probabil vrea sa fie o mica diva, iar unghiile colorate turbat sunt modalitatea cea mai usoara. Stiu, ca si eu fac la fel 🙂 chiar daca nu port adidasi.

Undeva in spate de tot sunt 2 la o masa. Unul glumet, smecheras – ar fi in stare sa ma intrebe direct raspunsurile; ba chiar a facut glume despre copiat pe hol, fara sa-si dea seama ca eram si eu acolo, ceea ce s-a lasat cu hohote de ras nestapanite ale colegilor. Si celalalt – timid, care se tot uita in spate, parca ar vrea sa verifice daca mai e acolo. E genul care se uita aiurea pe pereti si pe geam, si se trezeste dat afara din examen fiindca proful crede ca a copiat. Stiu asta pentru ca de fiecare data cand intoarce capul aiurea, miscarea imi atrage atentia, ma uit la el, si el se trezeste ca e observat, deci se uita repede in alta parte. Timp de o ora, s-a intamplat de 10-15 ori.

In coltul din stanga e un tip cu freza cu tepi, putin adusi pe fata si cu o camasa alba mult prea larga, cu un inel verigheta pe aratatorul drept. Arata aproape creepy, desi bietul de el probabil ca se crede culmea elegantei sau vreun Don Juan. Sau poate ca nu, fiindca e trist, deprimat de-a binelea si pare chiar timorat. La naiba, nu se poate ca intrebarile sa fie chiar asa de grele, nu ? Desi eu n-as avea de unde sti 🙂

Din 16 cati sunt in sala, 2 stau cu spatele la mine cu totul, iar unul e ascuns de tot dupa stalpul din mijlocul incaperii. Nu le vad fetele, evident, doar mainile si, prea putin, postura.

E o fata cu parul negru si ochi frumosi – sta la masa cu cea cu oja corai. Am schimbat doua vorbe cu ea pe hol, in timp ce asteptam sa se elibereze sala. E genul ala nesuferit, aproape enervant – si isteata si draguta si in general stapana pe ea, poate chiar putin cinica. Doar ca acuma dintr-un motiv care-mi scapa e foarte rosie la fata si isi cam chinuieste ciorna cu pixul. La sfarsit aflu ca a reusit cumva sa marcheze gresit mai multe raspunsuri – adica sa le copieze gresit de pe ciorna. Daca nu le-as fi zis sa fie atenti…

Si chiar in fata mea un tip normal, average cum ar veni. Are un ceas mare, urias, cu curea foarte lata, care acuma nu atrage atentia cu nimic (si cu el am schimbat cateva vorbe inainte de examen). Mint – atrage atentia, fiindca una-doua se uita la mine, parca sa verifice daca-s pe faza cand se uita in hartiile colegului. Guess what 😀 – sunt !

Restul sunt anonimi. I-am vazut prea putin pe fiecare. Sa mai zic si ca examenul s-a dat in sala de mese a unei firme, si ca desi au fost niste anunturi pe cele doua usi, s-au tot perindat prin sala mai multi oameni cu diverse treburi.
A fost distractiv, ce sa zic 😀

Discuție

7 gânduri despre &8222;Examen&8221;

  1. zise zdreanta in gandul lui:
    s-a facut a dracului!

    Scris de comanu | 14 Decembrie 2009, 12:00 pm
  2. Nu s-a prins el, Zdreanta, da’ era de mult 😀 A dracului, am in vedere 😛

    Scris de Rita | 14 Decembrie 2009, 12:48 pm
  3. Eu as spune doar „exigenta”, domnisoara profesoara. Dar as spune si eu 😉

    Scris de cristina | 14 Decembrie 2009, 10:55 pm
  4. aoleu! adica nu ii lasi sa copieze?:O

    P.S. hai ca am dat cu zapada 😛

    Scris de nelu | 15 Decembrie 2009, 12:32 pm
  5. Cristina, pai eu am recunoscut de bunavoie 🙂 sper ca sunt macar 30-40 % iertata 😛

    Nelu, pai da; adica nu 😀

    Iar cu iarna, parca fuse vorba mai devreme… Dar nu ma plang, nu prea tare. Daca s-ar putea sa nu mai bata vantul asa de tare, cat sa poti merge in piciare pe strada si nu chiar in 4 labe, aproape ca as fi multumita.
    Dar in afara de c-ai adus iarna, cu tine ce s-a mai intamplat ?

    Scris de Rita | 15 Decembrie 2009, 11:53 pm
  6. Iertata?! Glumesti … Poate incurajata 😉

    Scris de cristina | 17 Decembrie 2009, 3:37 am
  7. @Cristina :))

    Scris de Rita | 20 Decembrie 2009, 2:12 pm

Lasă un răspuns

