"Hobbies & fun"

We’re going red

In caz ca nu v-ati prins, am imbracat blogul in rosu. Ca sa fim in ton cu sarbatorile si ca sa ne mai incalzim un pic. Mi-am schimbat si poza, cu una mai „calduroasa”, cu bereta si fular. Nicio grija, nu ramane asa 😉

Discuție

5 gânduri despre &8222;We’re going red&8221;

  1. de ce nu:)

    Scris de Anonymous | 17 Decembrie 2009, 11:44 pm
  2. Multumesc pentru un blog interesant

    Scris de Anonymous | 17 Decembrie 2009, 11:44 pm
  3. Felicitari, poza am remarcat-o deja de cateva zile, chiar ma uitam la ea :-).

    BTW: Bereta rosie trebuia sa fie o caciula de Craciunita :-)…

    Scris de Alina Fekete | 18 Decembrie 2009, 9:18 am
  4. imi place

    Scris de Lucian | 20 Decembrie 2009, 10:09 am
  5. @Anonim – pai fiindca design-ul original, daca pot sa ii zic asa foarte pretios, era cu albastru. si o sa revina 🙂 multumesc si eu 😀

    @Alina – s-a facut prea frig pentru poza cealalt 😀 dupa ce mai trec zapezile poate o pun la loc – sau poate alta 😉 N-am avut caciula de Craciunita, ca puneam 😀 dar merge si asa, zic eu

    @Lucian – si mie 😀

    Scris de Rita | 20 Decembrie 2009, 1:37 pm

Lasă un răspuns

