"Hobbies & fun"

And the "Weird Crush of the Year Award" goes to…

Cateodata am senzatia ca n-am avut niciodata 14 ani – n-am copiat la lucrari, n-am chiulit de la ore, nu m-am certat cu prietena cea mai buna din cauza unui baiat, nu m-am uitat prea mult la tv si numai la tampenii, nu m-am amorezat de staruri. La partea cu uitatul la tv cred ca am compensat in ultimii ani, ba chiar am si depasit limitele admise fie si pentru un licean tocilar 😛

La celelalte capitole e cam tarziu sa mai recuperez, din motive de limite de varsta sau de principii. Ma rog, cu o exceptie, poate 🙂

Asadar:

  • e mic de statura – dap, paradoxal, conform cu „fisa postului” la mine se primesc puncte suplimentare pentru asta
  • are „puppy dog eyes” – trasatura universal recunoscuta de sexul frumos ca fiind induiosatoare (ceea ce si este :P)
  • are o multitudine de grimase care mai de care mai amuzante si mai simpatice, iar spranceana dreapta ridicata este seducatoare
  • are un accent absolut adorabil
  • are o nevasta urata si doi copii frumosi – da, si pentru asta se primesc puncte suplimentare 🙂
  • a supravietuit unui accident oribil, la 480km/h, si s-a refacut complet dupa brain damage
  • a castigat cateva premii de popularitate, dintre care „Weird Crush”, „Best Hairstyle on Televison”, dar si cateva premii mai serioase dintre care ultimul, de acum 2 saptamani, este un BAFTA
  • canta la chitara bass si ii place sa deseneze
  • e pasionat de masini, motoare, constructii, experimente si in general chestii care au de-a face cu stiinta – desi are studii umaniste (din nou, foarte multe puncte suplimentare)
  • conform Wikipedia este: „Author, writer, voiceover artist, journalist, talk and game show host, radio DJ/television presenter, media personality„.

Si in plus, astazi face 40 de ani, moment marcat in mod solemn prin acest post 🙂 daca nu v-ati prins deja, e vorba de Richard Hammond.
Am mai scris de cateva ori pe parcursul ultimului an despre Hamster si TopGear si bineinteles ca m-am zgariat pe ochi fiindca n-am reusit sa ii prind cand au venit in Romania. Oricum pe lista mea de lucruri de facut, pana nu e prea tarziu, e sa merg la filmari pentru emisiune – m-am interesat, este posibil.

Fiindca am o colectie absolut impresionanta de linkuri si clipuri de pe Youtube cu o multitudine de scene si secvente din cele 13 sezoane si jumatate de pana acum ale emisiunii, m-am chinuit o gramada sa aleg ceva pentru ilustrarea postului. Chiar si dupa cea mai riguroasa selectie de care am fost in stare, tot au ramas 3 clipuri, care chiar sunt prea multe.

Informatie de background: masina probabil all-times-favorite a lui Richard e Zonda – cel putin din categoria super-cars.

Asa ca va invit sa vedeti un fragment dint-o emisiune din 2007, daca nu ma insel, in care vorbeste despre Zonda F – e mai degraba in latura comica a lucrurilor, lucru foarte apreciat. De mine, cel putin.

Daca vi se pare ca nu e suficient, un fragment foarte recent, despre pasiune si Zonda Cinque, cel mai recent model al marcii. Da, cele doua merg de minune impreuna.

Si pentru amuzament, sectiunea Cool Wall din ultima serie. Se vorbeste si acolo putin de Zonda, dar nu asta e ideea.

Si ca sa inchidem cercul, un fan video, pe „Don’t stop me now”/Queen.

Din nou, conform „fisei postului”, calificativul este aproape de „ideal” 🙂 QED.

Discuție

Trackback-uri/Pingback-uri

  1. Pingback: Povestile mele cu Harry Potter (1) « Rita la cafenea - 17 Iulie 2011

Lasă un răspuns

