"Istorii si personaje"

Bad day, really bad

Ma doare capul rau – in parte fiindca n-am mancat decat 1 baton si 2 banane toata ziua, in parte din cauza traumelor de la dentist – fara anestezie, ca n-ar fi prins.
Am jumatate de fata umflata si ma doare cu tot cu creier, iar in partea celalta ma doare maseaua. Ma simt rau – si inca nu pot sa mananc. O sa iau antibiotice o saptamana, de trei ori pe zi – din alea tari, impreuna cu care tre’ sa mai iau niste pastile ca sa nu imi faca si mai rau. Cat sa nu pot bea si eu un pahar de vin. Am o noua programare la dentist in Ajun, si doctorul mi-a zis sa pastrez radiografiile, in caz ca e nevoie sa ma duc de sarbatori la urgenta, la spitalul universitar.
I hate these holidays ! I really do…

Discuție

5 gânduri despre &8222;Bad day, really bad&8221;

  1. vai de tine, nici nu iti mai trebuie sa castigi la loto, ca ai saltat deja potul.
    sa na ta te

    Scris de comanu | 22 Decembrie 2009, 8:46 am
  2. Auzi, tinere, nu incerca sa te eschivezi ! Ce daca eu nu pot sa beau alcool – tu poti 😀 asa ca musai sa ne mai vedem anul asta.
    Or else !

    Scris de Rita | 22 Decembrie 2009, 10:13 am
  3. Se facea ca urma sa fac 17 ani pe data de 17. O singura data in viata poti implini varsta zilei in care te-ai nascut.

    Si cum asteptam eu sa vina aceasta zi, am stat si m-am rugat sa am parte de o aniversare de neuitat. Sa mi-o aduc aminte toata viata – asa voiam sa fie.

    Si iaca se face si dimineata zilei de 17 noiembrie anul cu pricina. Si… ma trezesc cu o minunata durere de cap. Dar nu-i nimic zic, mananc ceva si iau niscaiva medicamente. Zis si facut. Numai ca efect zero, ba mai rau ma durea din ce in ce mai rau. Dupa-amiaza trebuia sa merg la liceu, sa imi vad prietenii, sa impart cu ei ziua si bomboanele special luate. Dar durerea se acutiza. Si dupa mai multe medicamente pe la 2 sau 3 m-am lasat induplecata de bunica mea si am mers la doctor. Am ajuns la ORL. Otita medie dubla. Seara pe la 9 – dupa prima portie de tratament adecvat – a inceput sa se mai diminueze durerea.

    Asa ca a fost o aniversare de neuitat.

    Din pacate se pare ca similar e si la tine acest an. Imi pare rau sa aud si sper din suflet sa nu mai ai probleme si in ajun de nou an!

    Multa sanatate si durere minima!

    Scris de Loredana | 24 Decembrie 2009, 1:31 pm
  4. Ah, si ca o completare, tocmai pentru ca e Ajun, iti doresc sa ai totusi parte de o seara frumoasa si de un Craciun cat mai frumos alaturi de cei dragi! Si sa nu uitam de daruri 😉 Sa vina cadourile dorite!

    Scris de Loredana | 24 Decembrie 2009, 1:34 pm
  5. Loredana, probabil ca trebuie sa ne facem toti suma de sarbatori ratate 🙂 Sper ca macar pentru tine, anul asta sa nu fie cazul !
    Craciun fain si sarbatori fericite 🙂

    Scris de Rita | 24 Decembrie 2009, 11:15 pm

Lasă un răspuns

