"Hobbies & fun"

Draga cititorule

M-am gandit o gramada – cam juma’ de ora – daca si ce sa scriu cu ocazia fabulosului Craciun. Nu prea mi-a venit inspiratia. Asa ca o sa zic doar o urare isteata, dintr-un film siropos, unul dintre multele la care ma uit in aceasta perioada a anului, dupa obicei.
Asadar, draga cititorule, de sarbatori iti doresc ca de fiecare data cand sari, sa poti zbura. Atat.

Discuție

3 gânduri despre &8222;Draga cititorule&8221;

  1. Craciun fara dureri de masele iti doresc! 😉 Si multamim pt. urare!!!

    Scris de Elena | 25 Decembrie 2009, 7:29 am
  2. O sa incep sa sar, pana la urma sigur voi reusi sa zbor :).
    Un Craciun fericit si linistit sa ai! 🙂

    Scris de Lucian | 25 Decembrie 2009, 10:00 am
  3. Cu mare intarziere, iaca raspund 🙂

    Elena, foarte pasnic a fost, si am scapat si de durerea de masele 😉

    Lucian, ai grija cu exercitiile de sarit 🙂 pana zbori, sa nu te alegi cu ceva vanatai… Sper ca macar de Craciun lucrurile au fost in regula 😉

    Scris de Rita | 3 Ianuarie 2010, 10:10 pm

Lasă un răspuns

