"Hobbies & fun"

Cel mai bun lucru

…pe care l-am facut anul trecut. Sau cel putin in ultima zi a anului trecut 🙂
De cate ori am cumparat brownies de la Snack Attack (am mai luat si din alta parte, dar alea mi-au placut cel mai tare), eram convinsa ca asa ceva nu se poate face in casa omului, ci musai doar in cuptorul de fabrica – daca putem sa ii zicem asa.
Deci traiasca Jamie, furnizorul retetei, chiar daca ale mele n-au iesit chiar „bloomin’ brilliant”, dar au iesit totusi destul de bine 😉
PS. Estimez ca de maine s-a terminat cu bucatareala 😀 Caut bucatareasa. Si menajera !
Discuție

3 gânduri despre &8222;Cel mai bun lucru&8221;

  1. Rita, nu e cinstit sa pui asta pe blog la cata lume tine cure de slabire peste cure de slabire … Si bineinteles, intr-o lume individualista, vorbeam fix de mine. Bine macar ca nu o imparti concret cu noi! 😉

    La multi ani!

    Scris de cristina | 5 Ianuarie 2010, 3:47 pm
  2. Eee, Cristina, infaptuirea asta e de anul trecut 🙂 Si pot sa ma laud ca inca nu am ispravit de consumat, asa ca o sa mai astepte cura de slabire. Nu ca n-ar astepta in continuu, totusi, spre marea mea insatisfactie 😀

    La multi ani sa fie 🙂 stiu ca tu inca mai ai vacanta, ceea ce imi doresc si mie, cat mai mult si cat mai des ! 😀

    Scris de Rita | 6 Ianuarie 2010, 12:18 am
  3. Gata cu vacanta, suntem chit 😉

    Scris de cristina | 8 Ianuarie 2010, 4:57 am

Lasă un răspuns

