"Istorii si personaje"

Soferii din tura de noapte

Traseul e in prima parte fortat si in a doua cam fix, din cauza toanei mele de a trece prin centru in fiecare noapte.
Doar ca vineri, pe Maria Rosetti, undeva la mijlocul distantei intre Magheru si Mosilor se desfasurau niste lucrari. Din alea cu o macara (sau ce-o fi fost) mare si grea, pe un ditamai pilonul metalic si care ocupa toata latimea strazii. Semnalizata corespunzator cu 2 semne – unul cu „drum inchis” si unul cu „luati-o la dreapta sau la stanga” inca de la mica intersectie de dinainte, cu vreo 100-200 de metri inainte.
Doar ca un sir intreg de masini, probabil mai mult de 20, au ocolit cele 2 semne si s-au dus ca berbecii inainte, fara sa faca macar tentative de oprire, desi cei din fata se opreau si se intorceau (pe interzis, fiindca sensul unic era spre macara), chiar cu flash-uri de avertizare.
Copacul meu de taximetrist – sofer, da ? – lasa ca ignora flash-urile unui om cu un strop de bunavointa, si se repede ca nebunul catre drumul inchis; dar cand intr-un final glorios ne intoarcem si, dupa niste manevre deosebit de nefericite care m-au zdruncinat considerabil, nimerim din nou in fata semnalizarii de drum inchis, zice „a, ia uite semnele, pentru asta erau deci !”.
Si eu, care le vazusem de pe scaunul din spate, ca deh, eu ma uitam pe unde merge masina !
Culmea e ca si dupa ce ne-am intors noi din drum, ca si alte 5-7 masini, tot au mai insistat unii sa mearga tot inainte, pe langa semnele mai mult decat vizibile…

Discuție

2 gânduri despre &8222;Soferii din tura de noapte&8221;

  1. Nu cred ca ti-am zis: ai toata admiratia mea ca rezisti acestei navete cu taxiul. Din motive legate de vreme si de zapada necuratata pe la noi, am luat in ultima saptamana zilnic taxiul spre acasa, pfuaaaaa! Am avut bafta de soferi unul si unul! Parca mi-a ghicit dispecera in voce fobia fata de taxiuri:)))

    Scris de Elena | 23 Ianuarie 2010, 8:36 pm
  2. Ei, Elena, eu sunt client vechi la astia si ii stiu pe majoritatea soferilor cu care merg – cu unii chiar vorbesc, glumesc, ii intreb de familii, din astea 🙂
    Altii, bineinteles sunt niste nesuferiti – dar asta e, ne descurcam corespunzator 😉

    Scris de Rita | 26 Ianuarie 2010, 10:36 pm

Lasă un răspuns

