"Vacanta mare"

Probleme si fantezii de logistica transportului

Update: Si azi e marti: avionul a avut 45 de minute intarziere, din motive tehnice, iar la cafeneaua mea de resedinta nu au traditionalele sandvisuri. Frustrata pana peste poate !

Tocmai am mai intreprins o sedinta de bagaje. Nu cine stie ce, ca nu plec decat pentru o zi – stiti, ruta mea plictisitoare si obositoare de Cluj. Orisicat, data fiind iritarea mea perpetua fata de traseul asta obositor, planificarea atenta a bagajului e esentiala.
M-am hotarat la geanta de umar, chiar daca nu se repartizeaza greutatea in mod egal si oricum a scolioza. Doar ca nu vreau sa imi si disloc vreun umar incercand sa jonglez cu rucsacul din spate si incercand sa scot din el portofel, computer, chei si orice alte minunatii de care mai pot avea nevoie pe traseu. [Apropos, am uitat sa imi iau carte. Pauza.] [Gata, am rezolvat, 2 carti.]
Ca tot ziceam de scos computerul din geanta, cred ca am mai povestit de cateva ori: controlul de securitate ma scoate din minti. „Dezbraca-te, descalta-te (am cizme cu fermoar si tocuri cu metal, ce vreti), scoate din geanta, scoate cureaua” etc etc Dupa care „misca-te mai repede si pune-ti toate alea pe tine la loc in vazul lumii”. Nu stiu eu cum e treaba cu scanerele alea corporale, dar daca m-ar scuti de misculatiile astea, eu as fi bucuroasa de acord cu ele. Macar asa m-ar scuti de pipaitul in public de catre doamnele controloare ! Prin urmare, maine, fara curea la pantaloni ! na, sa vedem ce mai nascociti acuma…

E un concurs undeva prin blogosfesfera – cum vrei sa fie calatoria de vis. Ei pentru mine ar fi o calatorie bagaj-free, fara ca totusi sa-mi lipseasca ceva de care as putea avea nevoie.
Carte de citit – poftiti ! Biscuiti cu ciocolata – aici ! o revista, ca e prea greoaie cartea – iata, la alegere ! un sal sau o pereche de manusi, ca e frig – cum sa nu ! umbrela – prezent !
Mi-e teama ca aceasta calatorie de vis presupune prezenta permanenta a unui sclav manager de bagaje. Care sa le care el si sa scotoceasca inlauntrul lor in cautarea obiectelor de prima necesitate; sau de simpla necesitate; sau de capriciu. Care sa se ocupe el de controlul de securitate, prin care eu, bagaj-less, as trece fluierand si de preferinta cu mainile in buzunare.
Ma rog, nu mai poate omul sa fantazeze… va povestesc eu maine cum a fost de fapt, pana la urma !

Discuție

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

