"Hobbies & fun"

Wishlist (A bon entendeur…)

N-am mai intrat pe blog de-atata vreme ca saracul nici nu ma mai tine minte – nici nume, nici mail, nici parola – nimic. Intre timp a si venit primavara, pare-se. Parca ar fi o plantutza pe care am uitat s-o ud…
Si mai si vin cu pretentii – fiindca da, am intrat sa fac o lista scurta de pretentii. Daca doreste cineva sa-mi intre in gratii undeva in viitorul apropiat, iata cu ce trebuie sa se infiinteze:

  • bilete de avion la Londra
  • bilete la prima inregistrare Top Gear din sezonul viitor, la pachet cu poza si autograf de la Hammond
  • bilete la unul din concertele baiatului asta [saptamana asta se pun in vanzare bilete pentru concertele din toamna din Irlanda, Frata, Germania si Belgia !]
  • rochita de mai jos, de aici, pentru concertul de mai sus
De pantofi frumosi pentru rochita si de o jacheta motor – da’ asa, draguta, pentru fete, ma ocup eu.
Hell, as putea plati si jumatate din restul costurilor.

Stiu ca ziua mea e mai incolo, dar la nevoie pot sa inventez mintenas o ocazie corespunzatoare.

Deci, anybody ?

Discuție

5 gânduri despre &8222;Wishlist (A bon entendeur…)&8221;

  1. eu ma bag la rochita…de unde ti-o cumparam?

    la bilete de londra ma bag si eu si poate facem o gasca mai mare..yohooo…cum ar fi?

    Scris de aliana | 24 Februarie 2010, 12:06 pm
  2. pe bilete intru si eu! Belgia, Olanda, Germania – Koln?…
    cu rochita mai complicat si stii bine, de ce :(!!!!!

    Scris de emma | 24 Februarie 2010, 12:56 pm
  3. Daca facem gasca de Londra, rezolv eu cu rochita 😀 E de la Monsoon, app.
    Urmatorul concert la Londra e in 15 mai – detalii aici http://www.michaelbuble.com/tourdates

    Ti-ar placea si tie, Aliana 😀 garantez !

    Scris de Rita | 24 Februarie 2010, 1:01 pm
  4. eu nu ma bag la nimic, prea mari mi se par pretentiile astea pentru un inceput de primavara. mai bine le aveai la inceput de an :).
    si de ce ai lipsit atata vreme, de ce??? :))

    Scris de Lucian | 24 Februarie 2010, 7:00 pm
  5. Ah, Lucian esti asa un „mood-killer” !
    Si nu intelegi principiul de baza 😛 context in care acuma e chiar cel mai potrivit moment pentru emis pretentii, na !
    Am lipsit din „casa” asta fiindca m-am mutat in altele 2 – respectiv pe Twitter si Facebook si mai construiesc inca o casuta 😀

    Scris de Rita | 24 Februarie 2010, 7:20 pm

Lasă un răspuns

