"Istorii si personaje"

Dictionar pe fuga: NAM

N-am facut bagajele, ce zic eu, nici macar n-am toate hainele curate si nici costumele, camasile, esarfele calcate. N-am idee cu ce o sa ma incalt, n-am gentile potrivite si/ sau asortate. Hei, n-am cusut tivurile la 2 perechi de pantaloni.
N-am terminat dosarul de contabilitate. N-am tradus articolele de pe un site, n-am produs suficiente articole pentru celalalt site.
N-am platit ultima intretinere, n-am platit lumina. N-am facut curat si n-am spalat vasele. N-am facut ultimele cumparaturi – deci n-am rochita, fond de ten, gloss, gel de dus, pastile de urgenta si alte nimicuri de maxima importanta. N-am facut programare la coafor si la cosmetica. N-am ajuns la dentist.
N-am scris pe blogul asta 2 saptamani, iar pe celalalt n-am scris aproape deloc. N-am fost acasa la ai mei de vreo 8-9 luni, n-am viata sociala, n-am acceptat invitatia la ultima petrecere, n-am cumparat cadou, n-am dat telefon de la multi ani.

Sincer, n-am niciun chef sa plec nicaieri… dar n-am incotro.

Discuție

2 gânduri despre &8222;Dictionar pe fuga: NAM&8221;

  1. Si totusi poate ca, exact asa cum se intampla mai mereu, fix atunci cand n-ai chef de ceva, acel ceva (in cazul de fata calatoria) devine de neuitat in sensul pozitiv.

    Asa ca drum bun iti doresc si succes si evident amintiri de neuitat!

    Scris de Loredana | 28 Februarie 2010, 7:01 pm
  2. Loredana, stiu si eu ?! ma cam indoiesc, e deplasare de serviciu, extrem de obositoare si deloc profitabila pentru organizatia mea.
    Dar sper macar pe zero sa iasa 🙂

    Scris de Rita | 28 Februarie 2010, 9:51 pm

Lasă un răspuns

