"Istorii si personaje"

Abs.

Asta cred ca scrie la catalog in dreptul meu -„Abs.”. Cu orele, cu zilele, cu saptamanile. Partea proasta e ca nici scutire n-am, prevad ca o sa ma exmatriculeze…
Nu stiu exact care-i motivul. Nu mai am timp – dar ce-i drept ca nici inainte nu prea aveam, si nici nu fac nimic semnificativ in plus. Cred ca mai degraba am obosit rau de tot. Asa de rau, ca prefer sa ma culc mai devreme in loc sa mai scriu ceva pe blog – cum faceam cu ceva vreme in urma. Si mi se intampla des ca, desi as vrea sa fac un efort si sa scriu ceva, ma gasesc atipind cu laptopul in brate, in timp ce ma uit la tv, si nu-mi gasesc inspiratia. Sau cuvintele. Poate ca nu prea mai am asa multe lucruri interesante de zis – poate din cauza ca mi-am automatizat existenta [metro-bulot-dodo, in varianta personalizata acasa-in taxi-la munca].
De fapt, vad ca am inceput sa scriu mai mult cand sunt plecata de-acasa [in acest moment sunt intr-o sala de curs in Cluj].
Uite idee: as putea sa transform blogul intr-unul de calatorii 😀 Nu despre calatorii, ci de scris in timpul calatoriilor.
S-ar putea sa fie si din cauza ca m-am orientat destul de mult spre Twitter – acolo nu mai e nevoie (si nici voie) de atatea cuvinte, atata structura, atata coerenta…

S-ar putea sa-mi revin, poate e doar o faza. La fel de bine cum s-ar putea sa nu-mi revin. Promit sa va anunt. 🙂

Discuție

6 gânduri despre &8222;Abs.&8221;

  1. haide mah ca nu ne lasi tu asa.
    indubitabil.

    Scris de comanu | 24 Martie 2010, 9:24 am
  2. motivam absentele:) mai ales daca e pe motiv de odihna cu laptop in brate:D eu mai nou adorm cu cartea in brate si numai nu termin „gandurile ascunse” ale lui Lodge:P

    Scris de Elena | 26 Martie 2010, 7:58 pm
  3. Ar fi dragut sa scrii din calatorii. Nu e usor (o spun din experienta), dar e placut.

    Scris de Razvan Pascu | 28 Martie 2010, 3:16 pm
  4. trebuie sa ne mai scrii…absentele s-au subscris asa ca ai inceput un ou trimestru…acum dupa vacanta asteptam comentarii noi cu posibilitatea de a lua note mari 🙂

    Scris de alina | 12 Aprilie 2010, 11:16 am
  5. mai scrie ziua pe la noi, mai, vali draga. asa iti canta blogul si tu te faci ca nu auzi.

    Scris de comanu | 20 Aprilie 2010, 12:39 pm
  6. Riiiitaaaaa!!!!!

    Scris de cristina | 21 Aprilie 2010, 1:19 am

Lasă un răspuns

