"Istorii si personaje"

Sunteti bine ?

Am mers in seara asta cu prietenul meu taximetrist (pentru cei care nu stiu, prietenul meu taximetrist miroase a parfum bun, asculta Magic FM, imi zice „doamna mea” si ma asteapta sa intru in bloc cand ma duce acasa). Si asta m-a intrebat – „sunteti bine ?” Fiindca nu ne-am mai intalnit de ceva vreme si fiindca a simtit in vocea mea cand i-am zis seara buna ca ma bucur ca-l mai vad.
„Sunteti bine ?” I-am raspuns ca da – ce sens are sa incarc pe altcineva cu bagajele mele emotionale. Dar am adaugat aproape imediat „atat cat se poate”; n-am idee de ce, dar n-am putut sa-i zic ca fac bine. La fel cum nu puteam pe vremuri, la primul meu job, sa ii zic lui Tommy, francezul de origine vietnameza, cand ma intreba „comment ça va” – „ça va, merci”.

Aaa… ce vroiam sa zic ? Doamne, mi-am pierdut mana la scris (sau capul ?!).

Asa. Nu pot sa le zic oamenilor ca fac bine – daca nu fac bine. Pe de alta parte, nici n-am vreo inclinatie deosebita sa le povestesc oamenilor cat de „putin bine” fac. Mi-e cam peste mana sa-mi desert sacul cu patanii, chiar si prietenilor. Oricum, oricarui om normal, problemele lui marunte ii sunt infinit mai aproape decat problemele majore ale oricui altcuiva, asa suntem majoritatea croiti. Si unii prieteni de-ai mei chiar au suficiente pe cap.

Am doua prietene apropiate, care de fapt sunt destul de departe amandoua. Vorbim rar, si chiar daca ne „conectam” de fiecare data, stiti cum e, cand lipsesti cu lunile din viata cuiva lucrurile se tulbura. 
S-a intamplat ca am primit vesti proaste de la amandoua zilele astea. S-a intamplat ca zilele astea si la mine a tunat si fulgerat, din belsug. Si s-a intamplat sa caut adapost tocmai la ele, bietele, care aveau destule pe cap, oricum. Egoista, ca orice organism care e preocupat de propria supravietuire… si gramada de efort ce e necesar pentru supravietuirea asta !

Doamnelor, iertare – sunteti bine ? Dar domniile voastre, cetitori, care m-ati intrebat de sanatate si de scris – sunteti bine ?

PS Incerc sa ma reapuc de scris. Numa’ ca uite, e aproape 2 jumate si eu ar trebui sa ma trezesc la 7… Genul asta de sacrificii trebuie sa-l fac ?! Nu cred ca-mi convine.

Discuție

5 gânduri despre &8222;Sunteti bine ?&8221;

  1. Intrebarea era daca tu esti bine … Ceea ce ramane interpretabil, inteleg. Hai, bine ai revenit!

    Scris de cristina | 27 Aprilie 2010, 12:01 am
  2. vei munci si vei lupta, blogul il vei apara.

    Scris de comanu | 27 Aprilie 2010, 7:48 am
  3. Cristina, multumesc pt mesaje (si celalalt) – cam am impresia ca nu le merit 🙂 Nu stiu daca am revenit, mai vedem. Si da, e interpretabil..

    Comanu – haidi bre, e presiune mare, zau !

    Scris de Rita | 27 Aprilie 2010, 10:57 pm
  4. Pastrez un gand bun pus bine pentru tine.

    Scris de cristina | 28 Aprilie 2010, 1:11 am
  5. Întâi de toate, sper că ești bine, Rita. Foarte bine, nu…cât se poate de bine!:) La fel și prietenele tale.

    Noi, mulțumim de întrebare, suntem.

    Scris de innuenda | 30 Aprilie 2010, 11:41 am

Lasă un răspuns

