Fără categorie

Spectator la mall

Chelnerii de la restaurantul chinezesc din mall sunt tare priceputi, debarasatoarele nu prea spre deloc, iar patronii chinezi sunt simpatici foc. [Later edit: am mai fost pe urma acolo, ma declar ne-impresionata de toti si nu cred ca o sa ma mai duc curand.]
Cum stau cu fata spre foodcourt, pe canapele de plastic, undeva in stanga e un flacau cu creasta, din aia tepoasa in toata regula. Nu-mi dau seama daca mai e cu cineva – nu mai vad de peretele restaurantului – dar e suficient de agitat cat sa intretina dispozitia unei mici orchestre de alamuri.

Chiar in fata mea sta o pustoaica, iar baiatul de langa ea trebuie sa fie prietenul, desi pare sa aiba mai putini ani ca ea. Vorbesc despre relatie, se vede, fiindca ea are ochii rosii si el are o moaca serioasa.

Undeva dreapta lor e un tip cu fata ascutita si patratoasa in acelasi timp, arata ca un spiridus irlandez pus pe rele. E cu un cuplu – ba nu, stai, fata cu buze rosu turbat e iubita lui. Hmmm, la prima vedere am crezut altfel – cred ca e mai atenta la baiatul celalalt (sta cu spatele la mine si nu vad decat ca are o camasa cuminte) decat la prietenul ei…
Ei ca sa vezi, tipul cu creasta si asta cu barbia ascutita se cunosc; te uita ce lume mica…

Astia mici din fata mea au niste fete trase si dupa ochii ei plecati cred ca se lasa cu lacrimi de despartire. Ciudat e ca discutia si despartirea par sa fi fost ideea ei., dar tot ea plange.

Creasta si barbia au o conversatie animata, ca si cum nu s-au vazut de mult – ooold buddies. Prietena cu buzele rosii e in continuare ochi si urechi la baiatul cu camasa cuminte. Presimt ca scena cu adolescentii in pragul despartirii o sa se repete – doar ca buzele rosii nu au vocatie de victima si totul va fi pe uscat.

Doar ca sfarsitul asta nu-l mai prind azi – vine nota si am si plecat !

Discuție

2 gânduri despre &8222;Spectator la mall&8221;

  1. Cronicar de mall te numesc:)) Savuros post, pacat ca esti asa departe, te-as lua cu mine la mall!

    Scris de Elena | 10 Septembrie 2010, 4:05 pm
  2. Elena, ramai pe receptie ca urmeaza partea a 2-a :))
    Cred ca am mai zis pe-aici, chiar de multe ori: imi place sa ma uit la oameni si sa le ghicesc povestile, iar la mall e mai ceva ca la teatru…

    Scris de Rita | 11 Septembrie 2010, 9:58 am

Lasă un răspuns

