"Vacanta mare"

Cum a fost ?

„Cum a fost ?” – asta e intrebarea pe care o primesc de fiecare data cand ma intorc de pe cate undeva. Si zau daca stiu ce sa raspund.
Am avut noroc sa umblu prin niste locuri care trezesc interesul – din 2 motive opuse: ori sunt foarte cautate de turisti si atunci ceilalti sunt curiosi de cum mi s-a parut mie, ori nu sunt prea cautate de turisti si atunci ceilati sunt curiosi oricum.
Destinatiile mele din ultima vreme au fost ambele categorii – America, taramul fagaduintei (desi America e cam mult spus pentru calatoria mea de 3 zile) si cvasi-necunoscuta Letonia, mai bine zis capitala ei, Riga.
Si ca sa ma intorc la ce ziceam la inceput – greu de zis cum a fost. Calatoriile sunt ca lecturile, mi se pare mie. 1000 de oameni pot merge in acelasi loc sau citi aceeasi carte, si fiecare o sa inteleaga altceva.
Mai degraba poti sa te hotarasti cum a fost in functie de cum te asteptai sa fie – ai avut o surpriza placuta, thumbs up, ai fost dezamagit – tough luck. Pun pariu ca daca maine ar merge cineva exact in aceleasi locuri in care am fost eu, evaluarea finala ar fi cu totul alta decat a mea.
Am sa imi dau silinta in zilele urmatoare sa recuperez datoriile „morale” si sa povestesc mai multe – si sa pun si pozele de rigoare.
Da’ pana una alta, va spun doar atat, in chip de „teaser”: Riga e de fapt un oras medieval, de undeva din Germania-Austria-Transilvania reconstruit, iar America e, pentru mine, un loc de basm.
And on that bombshell, cum ar zice Clarkson, inchid si eu socotelile zilei de azi – sau mai degraba ale zilei de ieri 🙂

Discuție

2 gânduri despre &8222;Cum a fost ?&8221;

  1. Ai venit in State de curand? Spune-mi ca nu in Indy … 😉

    Scris de cristina | 18 Octombrie 2010, 4:36 pm
  2. Cristina, am fost in Orlando – FL, fix 3 zile 🙂
    Da’ a fost frumos 😀

    Scris de Rita | 18 Octombrie 2010, 7:50 pm

Lasă un răspuns

