"Hobbies & fun", "Istorii si personaje"

The little things

Ca de obicei, scriu din deplasari. Azi, de la Iasi, mai mult decat in trecere (am decolat de pe Otopeni la 11:35, voi ateriza inapoi la 20:00).
Ca aproape niciodata, am avut un vecin de loc super-simpatic.
O varianta mai tanara – si mai bruneta – a lui Richard Hammond (<3, daca stiti ce vreau sa zic) – zambet si puppy-dog eyes incluse. Si aranjat asa, cam la 3 ace si jumatate, suficient cat sa fie foarte pus la punct, dar nu intr-un mod groaznic de pedant.

Nu stiu altii cum sunt, dar eu una sunt degraba-judecatoare de oameni, dupa micile manifestari ale atitudinii si personalitatii lor. Adica – daca nu esti in stare sa ai grija de propria ta persoana, cum ai putea sa te comporti bine cu alte lucruri/ alti oameni de care nu esti asa interesat.
Am descalificat scurt si fara drept de apel, din diferite situatii sau circumstante, barbati si femei deopotriva cu deficiente de igiena personala sau de tinuta – nu intru in detalii, ca nu vreau sa sperii pe nimeni.
Femeile par sa se descurce mai bine la capitolul asta – cred ca natura ne-a dotat cu al 6-lea simt al privitului atent in oglinda cand iesim din casa. Asa ca am vazut mai rar, desi cu exceptii notabile si cu efecte devastatoare, femei care sa iasa in lume cu aparitii neigienice, cu haine de culori alandala sau materiale nepotrivite ocaziei, cu pantofi nepotriviti sau neingrijiti. [Desi am ras mult timp si cu rautate, chiar daca pe ascuns, de o doamna cu rochie de satin alb si pantofi si ciorapi negri, la o sindrofie care nu era nunta ei, in toiul iernii.]
Am vazut in schimb, si inca in cercuri cu destule pretentii, barbati imbracati la patru ace cu unghiile netaiate sau cu pete de sos pe cravata de la ultima cina fastuoasa la care participasera. Stiti cum e efectul la asa o imagine ? Ca si cum te duci in audienta la Regina, executi ca la carte toate miscarile protocolare si cand esti in fata ei, gata sa ii saruti mana (ma rog, tehnic, mana nu se saruta…) te apuci sa o injuri de mama si de 7 spite de rubedenii in spate.
Cred ca tocmai din cauza ca modele (cu accent pe o) feminine sunt mai variate, ele sunt si mai ingaduitoare, iar greselile de stil la masculin apar cu mai multa gravitate si stirbesc mult mai mult din prestanta gafeurului.

Ei, ce sa va zic, nu era cazul cu vecinul meu de zbor de azi. A fost simpatic cum si-a slabit nodul de la cravata si si-a desfacut primul nasture cand ne pregateam sa decolam – si cum a avut grija sa refaca integritatea tinutei inainte sa aterizam 🙂
Plus ca a avut prezenta de spirit sa faca si conversatie (alta premiera, cred) – inca avea si o voce foarte placuta…

Ah, the little things that matter most ! 😡

Discuție

2 gânduri despre &8222;The little things&8221;

  1. Riiitaaaa!!! 🙂
    Draguta provocare si asta cu vecinii simpatici de scaun in avion, nu-i asa? Mai bine ii cereai programul de zbor; poate daca te mai potriveai vecina lui aeriana, iti venea mai des cheful de scris pe blog 😉

    Am si eu doua experienta la activ, ambele pe ruta Bucuresti-Viena. Una cu o tipa, alta cu un tip. Cu tipul, cel putin, am avut cea mai placuta experienta in zbor ever, la cat ne-am hlizit pana la Viena. Tipul meu, la fel de la patru ace; nu stiu daca ai observat, dar cursele de dimineata din Bucuresti spre aiurea sunt pline ochi cu navetisti business.

    Scris de cristina | 16 Noiembrie 2010, 3:07 am
  2. Hihi, Cristina, l-am intalnit si seara 🙂 doar ca n-a mai stat langa mine…
    Am observat navetistii – merg si eu des, la Cluj – de exemplu maine :D. Cred ca-s si eu un fel de navetist din asta, chiar daca eu is departe de 4 ace 😛
    Dar da, la Viena sunt mai multe sanse – sunt destule multinationale cu headquarter pe regiune acolo, asa ca oamenii se tot duc pe la tot felul de intalniri.

    Scris de Rita | 17 Noiembrie 2010, 8:49 pm

Lasă un răspuns

