"Hobbies & fun", "Vacanta mare"

Hanovra. Soare.

Nu cred sa mai fi prins vreme asa faina in orasul asta, de 7 ani la rand de cand vin. Anul trecut spre exemplu, cand nu stiam daca o sa mai aterizeze ceasca de avion cu care am venit.
Hanovra nu e un oras prea prietenos – nu pentru mine, ca e legat de munca si intotdeauna se gaseste ceva sa mearga prost si foarte prost, milioane de probleme, reprosuri amare, o gramada de stress, mancare relativ putina si in general proasta. Si frig, frig cat cuprinde. Doar daca am noroc, ma mai salveaza contextul.

Dar anul asta, ca un facut, a fost caldut si soare frumos de cand am venit. Ma rog, se pare ca totusi in ultimele zile a fost un soare cam cu dinti ascutiti, dar eu n-am stiut fiindca oricum eram inauntru, la lumina artificiala.

Si acuma, la plecare, iacata un soare sclipicios – providential, zic, si spre buna aducere-aminte – si din cauza asta si oamenii sunt mai zambitori.

Mi-am luat o ciocolata calda si stau ca o gargarita in soare intr-o cafenea sa imi usuc aripile si sa incarc bateriile inainte sa zbor spre zari mai intunecate.
E larma vesela in jur, ca e si ora mesei si toata lumea zumzaie. O stra-bunica cu parul alb tipic nemtoaica, insotita de o nepoata baietoasa foarte putin nemtoaica, un cuplu arian – el saten, ea platinata, amandoi cu ochi albastri si imbracati in bej si bleumarin, de zici ca pozeaza pentru un catalog sau ceva revista de mode, o doamna de varsta mijlocie cu doi catelusi ciufuliti care au o tentativa sa latre la un labrador, doi batranei simpatici si pusi pe glume, un pustiulica blond si rotund intr-un carut in jurul caruia se invart si parintii si bunicii.
Prajituri cu fructe rosii glasate, crema de ciocolata, sandvisuri cu ingrediente colorate, un pahar de vin alb, cafele inspumate. O sa imi fie foame mai incolo, dar deocamdata nu pot sa inghit mai mult decat o Schocolade Savarine, cu trei boabe de fructe.

Telefonul meu n-a vrut cu niciun chip sa treaca pe ora locala si continua sa imi arata intr-una vremea de la Bucuresti. Zice ca acuma e innorat, ploua si sunt mult prea putine grade. Cum sa iti vina sa te intorci ?! Vorba poetului – „zau ca-mi vine sa-mi las balta toate interesele” 🙂

Discuție

Un gând despre &8222;Hanovra. Soare.&8221;

  1. :-))) Mda, si eu zic sa mai stai pe acolo, aici a revenit iarna, ieri seara ningea de mama focului 😦

    Scris de Ioana | 7 Martie 2011, 7:36 am

Lasă un răspuns

