"Istorii si personaje"

Prea de dimineata, in aeroport

Grup mare de greci pe care i-am crezut spanioli si inainte de asta italieni. Deh, tot mediteraneeni – si galagiosi nevoie mare, de aproape ca ma trezesc. Sunt mai multi barbati decat femei si nu respecta aproape deloc tipologia nationala.

O doamna care arata mai degraba ca un domn, e tunsa perie, are o sapcalie foarte sportiva si o geaca mare din piele cu model colorat. Arata ca un biker, dar e femeie. Sprijina un scaun inalt de bar si casca a mare oboseala.

Un fante, trecut si de a 2-a tinerete cu parul sur, dar cu chica si cercel cu cruciulita.

O duduie care pare sa poarte o camasuta de noapte dantelata pe care ea o crede o bluzita sexi. Pentru un tablou complet poarta cizme lungi peste genunchi din piele intoarsa si cu toc cui de 10. Insotitorul ei, fireste e in tricou polo cu dungi, jeans si pantofi sport.
Intre timp, o armata intreaga literalmente de ofiteri de frontiera sau cum s-or mai chema, trec pe langa cafenea. E 7 jumate, deci presupun ca intra in tura la 8. Cand ii vad asa multi marturisesc ca mi-se par un pic scary.

Mmmm, vecinii greci mananca omleta ! Mi-e foame cred cu atat mai mult cu cat am dormit doar 3 ore, si am plecat cu noaptea in cap la aeroport, numai ca sa imi dau seama cand ieseam pe usa blocului ca avionul de azi nu e de la 7 jumate, ci abia de la 9 si un sfert. Oh well, mai bine sa ajung mai devreme decat sa pierd avionul…

Discuție

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

