"Hobbies & fun"

Condurareasa* de meserie

Stiti povestea imparatului cu 12 fete, care 12 fete pleaca in fiecare noapte peste 3 codri de metal si rup fiecare cate 12 perechi de conduri si de ciorapi in fiece noapte ?

Saracul imparat – pun pariu ca daca nu se trezea un flacau in povestea aia sa se amorezeze de mezina, ar fi amanetat curand regatul ca sa le cumpere zanatecelor pantofii si ciorapii necesari noapte de noapte.

Noroc, vezi bine, ca eu nu-s decat una si nici nu rup asa de multe perechi de pantofi – ca sunt pastratoare si imi si iau pantofi buni – dar si cand am de cumparat, cred ca nici cele 12 devoratoare de conduri nu ma intrec in mofturi. Pardon, criterii atente de selectie !

Intamplarea face ca am fost in cautarea unor incaltari de ocazie. In mod ideal imi doream niste sandale roz/ corai, cu toc solid de 7-8 cm si cel mai probabil cu o mica platforma, care sa se tina de bine de picior, sa fie elegante, dar si comode, care sa se potriveasca la rochia mea de tafta albastra, dar si pe viitor la o rochita de zi sau chiar la blugi. Ce, n-am zis deja criterii atente de selectie ?!

Sa mai spun sau nu ca am cautat de mi-au sarit ochii din cap ? Am fost si magazine mai mari si mai mici, si mai scumpe si mai ieftine (doamne, in vreo doua stabilimente mirosea inca a vapoarele pe care papucii au sosit sau chiar au fost facuti). Am fost chiar si la o pantofareasa – vorbesc prostii, era designer de conduri, desigur.

Ei bine – nimic, aproape nimic. Prea inalte, tocuri prea subtiri, talpa si mai subtire, culori imposibile, barete si cureluse puse aiurea, strasuri si alte pietricele si paiete, calapoade inguste, varfuri ascutite – si lista poate continua.

Ca sa scurtam povestea – am gasit niste sandale dragute la H&M – da, da, chiar in templul comertului 😛 Ce-i drept ca merg ma bine la blugi decat la rochia de seara, si nu e foarte sigur ca voi putea sedea in ele toate orele necesare, dar e mai bun decat nimic.

Oricum, preventiv, pentru plecarea de 4 zile mi-am luat inca 4 perechi de incaltari, sa fie acolo – pantofi comozi, pantofi eleganti de schimb daca ploua la nunta, sandale comode, sandale elegante de schimb daca nu mai rezist in cele sus-mentionate. Sa mai zica cineva ca viata unei femei e usoara !

*Da, stiu: condurareasa = pantofareasa = facatoare de pantofi, ceea ce eu nu-s. Dar as putea fi cu succes ca uite la cate detalii ma gandesc cand fac o alegere 😛

Discuție

4 gânduri despre &8222;Condurareasa* de meserie&8221;

  1. Rita … si criterii, dar si manie! 😉

    La Dan Coma ai fost? Am si eu o prietena „condurareasa” care stie in detaliu ce vrea si-si mai ostoieste poftele pe acolo. Daca nu ai fost acolo, da-mi adresa pentru ea, sa-i fac o bucurie.

    Scris de Cristina | 3 Iunie 2011, 6:21 pm
    • Cristina, deocamdata am rezolvat chiar cu sandalele din poza 🙂 oricum, evenimentul a fost week-endul care tocmai a trecut si in viitorul apropiat sper sa ma descurc si cu ce am. Or else ! :))

      Scris de Rita | 7 Iunie 2011, 4:35 pm
  2. ah, cum ma regasesc! 4 zile – 4 perechi de incaltari, just in case! pana la urma ai rezistat pe ele, au ba?

    Scris de Elena | 12 Iunie 2011, 5:58 pm

Lasă un răspuns

