"Istorii si personaje"

Red sun rising down*

Imi place soarele rosu – nu-s sigura daca la fel de mult sau chiar mai mult decat curcubeul. In teorie, prefer rasaritul – in practica insa, apusul are castig de cauza, din motive mai mult decat rezonabile legate de neputinta de a fi treaza la ore neomenesti. Chiar, cred ca ultima data cand am vazut rasaritul fiindca chiar asta imi propusesem a fost undeva prin vacanta intre anul 2 si 3 de facultate, cand m-a prins 5 dimineata motaind si tremurand pe plaja.

Apusul in schimb e o tratatie de care reusesc sa am parte destul de des in ultima vreme – desi a plouat in fiecare dupa-amiaza, soarele a scos nasul dintre nori la momentul oportun. Bine, a ajutat mult faptul ca eram acasa, unde soarele bate toata dupa-amiaza si unde am un pic de vedere mai larga si nu asa de obturata de blocuri. Hei, cred ca vederea unei bucati de orizont e unul din lucrurile care imi lipsesc cel mai tare in cutiuta de chibrituri in care locuiesc.

Am mai povestit de privelistea de la ferestrele mele, dar atmosfera din pozele alea era mult mai blanda. Ieri seara, dupa ploaie, soarele a apus incet fix intre doua blocuri din departare si tot cerul a luat foc. Ma uitam la nu stiu ce serial, dar la fiecare 5 minute am iesit pe balcon sa ma minunez. Ultimele raze s-au reflectat asa de intens si razboinic in norii ramasi dupa ploaie, ca ziceai ca a luat foc tot cerul. Fara alte comentarii:

*Da, chiar asa, pana la un moment dat soarele parea sa rasara, chiar daca de fapt cobora.

Discuție

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

