"Hobbies & fun", "Istorii si personaje"

WoW 2011 – pe larg

„Ies din turnul de fildes azi si ma duc la a 2-a editie Women on Web , organizata de Evensys (am fost si anul trecut, dar n-am apucat sa scriu despre). De unde si patratelul verde din dreapta 😉
Am asteptari mai mari decat anul trecut – iar lista de vorbitori pare sa si justifice asta.
Cine are timp si acces, poate urmari evenimentul online, inclusiv aici:
Pentru cine n-are vreme, o sa incerc sa fac un rezumat – deci reveniti 🙂

UPDATE: Mi-a placut evenimentul – si nu sunt o persoana prea ingaduitoare de obicei. Cateva puncte pozitive: prezentatori mai „calificati” si mai la obiect decat in editia de anul trecut, cateva prezentari foarte interesate pentru ca au adus in fata experiente si povesti personale ale unor doamne si domnite care au reusit online – si offline, de fapt.

Prezentarile cu care nu prea am rezonat au fost:

  • a Sandei Nicola – desi ea e un vorbitor foarte bun, si eu sunt in target pentru emisiunea „Generatia cu cheia de gat”, n-am vazut emisinea niciodata si nici nu mi-e prea clar care a fost ideea prezentarii – si
  • a Adinei Vasilescu – care nu m-a atins cu prezentarea, si nici nu mi s-a parut infatisata cum trebuie perspectiva corporatiei implicate in publishing online. Sunt gata sa accept ca eu nu ma pricep la subiect – am vazut un mesaj de apreciere pe Twitter; insa din punctul meu de vedere nici prestatia ei ca prezentator n-a fost prea reusita, mai ales ca presupun ca e o postura pe care o exerseaza adesea.

Doua mentiuni suplimentare – Cristina Bazavan si Costin Cocioaba – pentru doi oameni pe care ii urmaresc indeaproape pe retelele sociale, ii admir si ii respect foarte tare pentru ce fac in online – si cu viata lor, in general – si care au avut un continut bun si carisma pe masura – ceea ce s-a si vazut/ simtit in sala. Cred ca amandoi ar fi avut un impact si mai mare cu un pic de antrenament de voce – Cristina sa fi vorbit mai tare, iar Costin mai clar. Si da, de la Costin m-as fi asteptat la un pic mai multa informatie, mai ales despre ce inseamna refresh.ro. (Era sa zic intretinerea, dar e prea putin.) #cudrag zic 🙂

Cel mai tare am rezonat cu prezentarea Cristinei – sunt si eu cam in acelasi moment profesional si personal ca si ea, declarat tot in luna mai, cu mult mai putine experiente de luat de la capat si cu inca si mai putina siguranta de „stiu exact ce pot si ce vreau sa fac”. (Chestiunea asta din urma mi-ar placea tare sa mi-o pot trece la lucruri bifate 🙂 )Am primit si eu acelasi feedback cand mi-am anuntat decizia: „esti nebuna, tu esti organizatia / esti nebuna, e criza si nu-ti mai gasesti loc de munca”. Si la cantarul meu a sfarsit prin a conta mai mult ca vreau sa fac altceva, ca trebuie sa fiu eu ok cu mine, inainte sa mai aiba altcineva dreptul sa-si dea cu parerea si ca inainte de toate vreau sa imi placa ce fac (ma rog, sa vedem cat ma tine…).

Asa ca mi-a placut prezentarea si mai ales concluzia-comparatie cu dansul: in viata, ca si in dans, nu e o problema daca te impiedici si cazi, important e sa te ridici si sa continui.

Ideea cu pasiunea pentru ce faci, mai importanta decat rezultatul imediat sau cel financiar, a fost reluata si de Cori Gramescu, Andreea Retea, Vlad Stan, Andreea Inankur, Cristina Mazilu si Ruxandra Meclea. Am eu un fel de motto, furat de la oameni mai destepti, care e in linia asta: „Do what you love, the money will follow”.

Mentiuni speciale:

  • filmuletul prezentat de Danone, sponsorul emisiunii, la inceputul evenimentului – „Addicte aux heroines” (nu l-am gasit, poate are cineva un link)
  • in era tehnologiei cu cat e mai abundent un lucru, cu atata e mai valoros – a zis Sandra Pralong
  • verbele lui Costin – a asculta + a reactiona
  • castigul maxim intr-o viata e de 40*12*1500 Eur, iar securitatea materiala e supra-estimata – a zis Vlad Stan
  • un job e ca un catel, trebuie sa ai tot timpul grija de el – a zis Andreea Retea
  • blogul e un copil, cum il cresti asa il ai – a zis Andreea Inankur
  • way too many cupcakes – a facut Cristina Mazilu 🙂

Nu promit ca o sa le citesc constant de-acum incolo pe bloggeritele descoperite azi (pe cei 2 domni ii citesc deja), dar cel putin Andressa m-a castigat de cititoare.

Cum ziceam, mi-a placut evenimentul. Multumiri lui Cristi Manafu si echipei lui – si sper ca editia de anul viitor sa fie si mai si !

Discuție

2 gânduri despre &8222;WoW 2011 – pe larg&8221;

  1. montajul, versurile, emotia mi s-au parut ca sintetizeaza exact ideea intalnirii. si nu cred ca m-am inselat deloc:)

    Scris de Georgiana | 19 Iunie 2011, 1:03 am

Lasă un răspuns

