"Hobbies & fun"

Timpul meu pentru mine

E trecut de 1 noaptea si imi cad ochii in gura de oboseala. M-am intors la 10 seara de la serviciu, m-am descaltat de sandale, am deschis usa de la balcon si m-am asezat in pat de unde nu m-am miscat o ora. Cred ca as fi putut adormi asa pana dimineata…

Dar na, am butonat la telecomanda, si in timp ce ma luptam sa nu ma apuce somnul, m-am uitat la nu stiu ce si uite-asa orele au avansat. Iar la 1 noaptea, in loc sa fi dormit deja de 2 ore, mi-am dat seama ca nu mi-am pictat unghiile !

Da, chiar asa, nu-mi mai ajunge timpul. Am vorbit azi cu 2 prietene de-ale mele tinere mamici – amandoua lucreaza, pe langa jobul full-time, daca nu si mai mult, de mama si sotie. Zau daca stiu cum se organizeaza cu tot ce au de facut, si cum (daca ?) mai au si vreun pic de timp pentru ele.

Eu vreau sa am timp sa citesc, sa ma uit la filme, sa merg in vizite, sa ma vad cu prietenii, sa lenevesc, sa merg in parc, sa scriu pe blog, sa ma duc sa dansez, sa cos rochite, sa fac prajituri, sa plec in vacanta… si probabil multe alte lucruri. Si as vrea sa sa fac lucrurile astea fara sa sacrific timpul de somn sau – in lipsa timpului de somn de sacrificat – micul dejun.

Si nu, nu sunt ne-rezonabila sa vreau sa fac toate lucrurile astea deodata. Dar pe langa ele (ce mi-ar placea sa fac), mai am si o lista intreaga de lucruri pe care ar trebui sa le fac: sa fac curatenie, sa spal si sa calc, sa fac de mancare, sa fac ordine in dulap, sa spal geamurile si mai stiu ce alte nastrusnicii din astea domestice.

A, nu va faceti iluzii, nu chiar fac toate lucrurile astea – cel mai adesea sacrific lista a 2-a pentru prima lista. Desi ma mustra constiinta.

Acum vreo 2 zile un prieten a postat o poza din Suedia unde la 11 seara era inca lumina bine, ca la noi pe la 7. Ce-am avut eu de zis la asta ? Ma interesa daca nu cumva ziua are acolo mai mult de 24 de ore, ca poate asa as reusi sa mai mai impac timpii din viata mea, fara frustrari majore. Serios, nu cred ca exista alta solutie…

* Poza de aici. Uitati-va daca vreti sa vedeti niste ceasuri faine.

Discuție

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

