"Vacanta mare"

It’s over, it’s all over…

Am facut multe – prea multe, nepermis de multe – ore pe drumuri, in niste conditii nu tocmai simpatice (note to self: get a driver’s licence, buy a car, never go back to public transportation !)
Am citit 6 carti – 4 de acasa si inca 2 cumparate de la mare, de spaima ca raman fara ocupatie mentala – desi de alea 2 reviste luate de acasa nu m-am atins
M-am culcat la fel de tarziu si m-am trezit la fel de mult prea devreme din cauza unor copilasi mult prea galagiosi
Am umblat desculta sau in papuci, si am mers tarsaind picioarele
Am purtat rochita si pantaloni prea scurti sa fie decenti in oras
Am avut parul prins sau ravasit, ciufulit si ondulat (cred ca trebuie sa ma tund)
Am umblat cu manichiura nefacuta, neperfecta
Am mancat ATATEA hamsii, mamaliga si usturoi
Am baut o bere – la drept vorbind cam 65% din ea – si respectiv un pahar de vin la pranz si am fost corespunzator de vesela din cauza asta
M-am „scaldat” in creme si lotiuni, fiind din cauza asta intr-o continua stare de lipiciosenie

***

O gramada de lucruri pe care nu le fac de obicei – pe care oamenii cateodata aproape ma acuza ca nu le fac. Mai ales fiindca isi inchipuie ca nu le-as putea face vreodata sau ca nu-mi stau in fire. Cand, vedeti voi, e doar o chestiune de context si de oportunitate.

***

Dar de-acush, zise ea cu glas sfarsit, dar de-acush s-a ispravit… gata cu vacanta.  Teoretic, se presupune ca ar trebui sa imi ajunga pentru cateva luni bune. Practic, cel tarziu miercuri din saptamana viitoare imi va fi trecut cu totul si imi voi dori sa nu-mi fi luat pauza asta, ca macar sa nu stiu cum e si macar sa nu se fi adunat deja atatea cat am fost plecata.

Si doar am zis ca o sa ma obisnuiesc cu starea asta de imponderabilitate, doar am zis. Asa de tare nu m-as mai intoarce la munca – deloc, niciodata. As rezista, zau, fara sa muncesc – sau mai bine zis, as face doar ce vreau. Dar asta e alta discutie…

[Later edit] Trebuia sa-mi fac un tatuaj. Ma rog, daca gaseam un „pictor” cu henna, chiar imi facem unul

Discuție

4 gânduri despre &8222;It’s over, it’s all over…&8221;

  1. Sa-ti fie de bine! 🙂 Vacanta a fost … lipicioasa si cumva dezordonata pentru o minte cu atata ordine in ea, inteleg … Toate insa pana la manichiura, Rita … Asta a fost pentru mine cireasa cireselor de pe tort! 😉

    Scris de Cristina | 20 August 2012, 8:58 am
    • Vai, Cristina, daca si din blogul asta mai reiese o minte ordonata… Varza sunt, vaaaarza ! 😀

      Scris de Rita | 20 August 2012, 7:48 pm
      • Nu stiu daca numai blogul respira asta despre tine. O mai fi si din ecourile (in mintea mea) de pe Facebook, de la ce like-uiesti (sau de unde o mai fi), dar creierul meu nu se lasa contrazis in perceptia lui nici macar cand imi zici cu … mana ta ca mai degraba nu e adevarat 😉

        Scris de Cristina | 21 August 2012, 5:56 am
  2. Probabil ca e adevarat, la drept vorbind. Desi mie mi se pare ca nu e cine stie ce cu ordinea asta, dar cand ii vad pe altii si fac comparatia…
    Eu sperasem insa ca de-aici sa reiasa o latura mai „artistica” si mai personala, nu chiar aia de toate zilele cu planificarea la purtator 🙂 Dar deh, probabil ca nu poti merge foarte tare impotriva a ceea ce esti zi de zi, mai mult sau mai putin fortat de imprejurari 😉

    Scris de Rita | 21 August 2012, 9:10 am

Lasă un răspuns

