"Hobbies & fun"

Caffeine Blood Content*

De dimineata: un cappuccino cam lesinat si un espresso lung, care mi s-a parut periculos si pe care l-am lungit si mai tare cu prea mult lapte si prea mult zahar.

La amiaza: un cappuccino fix asa cum trebuie, dar inghitit prea repede. Iar mai incolo, cred ca se facuse deja 7 jumate seara, un espresso dublu decaf – tare si amar ca noaptea si pe care n-am mai putut sa-l beau.

Zau ca intr-o buna zi o sa-mi cumpar o cafenea cu 2 mese in buricul targului pe care s-o fac birou permanent. Asa n-o sa mai trebuiasca sa imi gasesc refugiu cine stie pe unde si nici n-o sa ma mai simt vinovata pentru asta. Si as putea sa controlez diversele concentratii de cofeina. Chiar asa avea si o masa pentru vizite importante de la prieteni. Musai sa fie importante 🙂

Totusi, e 1 noaptea si imi cam cad ochii in gura – spre deosebire de foarte multele ocazii cand la 2 noaptea n-am nicio parere de somn… Cred ca mai trebuia macar un cappuccino.

Pfff, si mai aveam si o gramada de lucru !

* E o jucarica de-a mea; „blood alcohol content” e indicatorul pentru concentratia de acoold in sange. De unde rezulta ca titlul meu e pentru concentratia de sange in cofeina 😛

Discuție

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

