"Hobbies & fun"

The little things, the big things

calvin-hobbes-new-years-resolutionsPresupun ca asta ar trebui sa fie postul cu rezolutiile pentru 2013, chiar daca trebuia scris anul trecut. Ei bine, n-o sa fie genul ala de post. Nici pentru 2012 n-am facut lista, de fapt nu cred ca am facut vreo lista fixa din categoria asta vreodata (poate si ca sa nu constat la sfarsitul anului ca nu m-am tinut de ea…).

Vreau o gramada de lucruri si intamplari frumoase in viata mea anul asta. Oameni calzi si blanzi si veseli si fericiti. Soare. Rasete si dans si macar fredonat cateodata, daca nu cantat in gura mare. Vacanta – din aia adevarata. Proiecte multe si faine si reusite. Timp liber – mult si asta, fie si doar ca sa ma uit la nori. Niste rochite. Multe carti de citit si cateva filme de vazut.

The little things, the big things, the biggest things.

Nu vreau sa planific lucrurile astea. Nu vreau sa imi fac scheme si stratageme ca sa le obtin. Nu vreau sa organizez fiecare minut, fiecare patratel, pentru ca el sa contribuie la un an maret. Nu vreau sa ma contorizeze vreo aplicatie mobila sau vreun excel ca sunt sau nu in grafic.

Stiu de pe acuma ca nu le voi avea pe toate – si adevarul e ca as fi multumita sa am jumate din ele. Dar sunt convinsa ca le merit, pe toate, fix asa. Si nimic nu ma impiedica sa le vreau pe toate si inca si mai multe.

Spre deosebire de alte liste sau de listele altora, eu asta am vrut si anul trecut, si in cel de dinainte, si asta o sa vreau si anul viitor, chiar daca se vor face anul asta sau chiar daca nu. Imi place firul asta rosu, continuu. Stiu sigur ca am ceva la care sa visez si sa sper, in orice etapa as fi, in orice statie as fi ajuns. Si ca nu ma voi trezi plictisita intr-o zi cu gandul „meh, am ajuns aici, acuma ce mai ramane de facut, unde ma mai duc ?!”.

Si imi place sa cred ca, fie ele si asa neplanificate, lucrurile acestea mici, dar mari, vor veni catre mine. Nu pentru echilibru cosmic sau pentru ca le chem eu, ci doar pentru ca le merit.

Oameni frumosi or sa vina mai aproape si aia posaci or sa se duca in treaba lor. Vremea o sa se indrepte. O sa dansam pana dimineata si cateodata o radem in hohote si alta data o sa cantam cat ne tin plamanii. Niste strazi cu case colorate or sa se lase tropaite. O sa am si timp sa ma uit la nori si sa cos o rochita verde si sa citesc un raft intreg de biblioteca si sa ma uit la filme toata noaptea.

Uite-asa, fiindca asa vreau eu 😛 Gata, acuma ca am terminat si cu rezolutiile, sa ne vedem de alte scrisuri 😉new-years-resolutions

 

Sursa foto 1. Sursa foto 2.

Discuție

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

